حاجی آباد- جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) باحضور شهدا و بانوان کارمند نمونه حاجی آباد در سالن ارشاد اسلامی شهید حسن زاده برگزار شد. به گزارش پیارم، این جشن با همکاری فرمانداری و حوزه بسیج خواهران همزمان با میلاد سرور زنان عالم حضرت زهرا(س) برگزار شد. بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد با اشاره ...

 

حاجی آباد- جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) باحضور شهدا و بانوان کارمند نمونه حاجی آباد در سالن ارشاد اسلامی شهید حسن زاده برگزار شد.

به گزارش پیارم، این جشن با همکاری فرمانداری و حوزه بسیج خواهران همزمان با میلاد سرور زنان عالم حضرت زهرا(س) برگزار شد.

بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد با اشاره  به جایگاه زن از  حضرت زهرا (س) به عنوان الگو و فخر همه زنان در تاریخ یاد کرد و گفت که آن حضرت، به عنوان فرزند رسول اکرم (ص)، همسر امیر مومنان علی (ع)، و مادر امام حسن و امام حسین(ع) الگویی کامل برای همه دختران، همسران، مادران و بانوان در همه عصرها و دورانها است و لحظه لحظه زندگی و رفتار ایشان که سرشار از عشق، فداکاری، ایمان ، شجاعت و پاکدامنی بود، باید همواره سرمشق همگان قرار گیرد.

وی افزود: ما امروز بیش از هر زمان دیگر برای زندگی و تربیت فرزندانمان نیاز به شناخت آن حضرت و الگوگرفتن از ایشان داریم.

جانشین فرمانده سپاه حاجی آباد ،ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت سالروز ولادت صدیقه کبری و روز زن به تمام بانوان طی سخنانی به جایگاه زن در تاریخ اسلام اشاره کرد و گفت: در اسلام نگاه ویژه ای به زنان شده به طوری که پیامبر اکرم (ص) زن و مرد را مکمل یکدیگر معرفی کرده و وجود هردو را در کنار هم عامل پیشرفت و ترقی دانسته است.

حجت امیری کیا خطاب به بانوان حاضر در جلسه گفت: یکی از مسائل چالش ساز کشور که باعث میشود دشمنان فعالیت خود را بیشتر انجام دهند بحث انتخابات است و مردم باید با حضور حداکثری خود در انتخابات  و هرچه تعداد آرای مردم بیشتر باشد جهانیان از ملت ایران بیشتر حساب میبرند و دشمنان نا امید می شوند.

امیری کیا با تاکید بر حضور فتنه گران در انتخابات تاکید کرد: کسانی که روزی دشمن را امیدوار کردند و فتنه انگیزی کردند مردم باید مراقب باشند که آنها را وارد سیاست نکنند رهبر می فرمایند به کسانی که دشمنان از آنها تعریف می کنند رای ندهید به کسی را انتخاب که دشمن با او دشمن است.

در این مراسم برنامه های متنوع شادنظیر سرود ، مولودی  خوانی, پخش کلیپ, سخنرانی, اهدا جوایز به کارمندان و معلمان نمونه و تجلیل از مادران شهدا از برنامه های جشن روز ولادت حضرت زهرا (ع)بود .

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3776

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.