کارگران از ارزشمندترین طبقه و سود مندترین گروه در جامعه هستند حاجی آباد- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حاجی آباد ,کارگراران از ارزشمندترین طبقه و سود مندترین گروه در جامعه هستند چرخ عظیم جوامع بشری بادست توانای کارگران در حرکت و چرخش است. به گزارش  پیارم ,  جواد قنبری ضمن گرامی داشت روز جهانی ...

کارگران از ارزشمندترین طبقه و سود مندترین گروه در جامعه هستند حاجی آباد- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حاجی آباد ,کارگراران از ارزشمندترین طبقه و سود مندترین گروه در جامعه هستند چرخ عظیم جوامع بشری بادست توانای کارگران در حرکت و چرخش است.

به گزارش  پیارم ,  جواد قنبری ضمن گرامی داشت روز جهانی کار وکارگر این روز را به همه کارگران تبریک و خدا قوت عرض می کنم

وی در ادامه افزود:حیاط یک ملت مرهون کار و کارگر است امام خمینی  امام و پیشوایان در سخن وعمل به کار و اشتغال تاکید داشته و از بیکاری ابراز بیزاری کردند امام صادق (ع) می فرمایند: امام علی ع بیل میزد و زمین را احیاء می کرد و از درامد و دست رنج خویش هزار بنده آزاد کرد تمام اینها حاکی ارزشمندی کار و کارگری و مذموم بودن تنبلی و کسالت و بیکاری است در روایات اسلامی از کار کردن بکنه عنوان عملی دنیوی و اخروی که دارای اجر و ثواب بسیار است. یاد شده به طوری که عنوان جهاد کننده در راه خدا بر کارگر ابلاغ شده است.

وی در ادامه با اشاره به سخن حضرت علی (ع ) که فرموده است: خداوند به حضرت داود ع وحی فرستاد که تو بنده بسیار خوبی هستی تنها نقطه ضعف تو این است که کار نمی کنی و از دست رنج خویش امرار و معاش نمی  کنی بلکه از بیت لمال حقوق میگیری داود چهل روز گریست و سپس به شغل آهنگری روی آورد و از این طریق مخارج خود را تامین می کرد.

ایشان در پایان افرود: درمورد حقوق کارگر بر کارفرما روایات فراوان وجود دارد منجمله این روایات از معصوم که می فرماید حق کارگر را تا زمانی که عرق بدنش خشک نشده باید پرداخت کنید از دیدگاه رهبر عظیم الشان کارگران ستون فقرات کشور هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3775

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.