تا این لحظه مقامات دولتی سوریه و یا رژیم صهیونیستی این ادعا را تایید یا تکذیب نکرده اند. پیارم به نقل از جام بین الملل: پایگاه خبری “بوابه الاهرام” (ahram) امروز گزارش داد: “شورای نظامی مخالف نظام سوریه” در بیانیه ای کوتاه که برخی روزنامه های اسرائیلی نیز آن را منتشر کردند، مدعی شدند که ...

تا این لحظه مقامات دولتی سوریه و یا رژیم صهیونیستی این ادعا را تایید یا تکذیب نکرده اند.

پیارم به نقل از جام بین الملل: پایگاه خبری “بوابه الاهرام” (ahram) امروز گزارش داد: “شورای نظامی مخالف نظام سوریه” در بیانیه ای کوتاه که برخی روزنامه های اسرائیلی نیز آن را منتشر کردند، مدعی شدند که اسرائیل یک مرکز تحقیقات و تولید سلاح شیمیایی و سلاح های غیر متعارف را در پایتخت سوریه، دمشق بمباران کرده است.

 

بنا بر این گزارش، در بیانیه کوتاه این شورا که برخی رسانه های اسرائیلی آن روز گذشته  منعکس کردند، ادعا شده که جنگنده های اسرائیلی اهداف دیگری را که این “شورا” از آن ها نام نبرده نیز مورد حمله قرار داده و بر فراز قصر ریاست جمهوری سوریه و اماکن دیگر نیز پرواز کرده اند.

 

در همین راستا روزنامه “معاریو” در گزارشی که امروز منتشر کرد اعلامکرده است که جنگنده های اسرائیلی توانسته اند ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهند و سامانه های دفاع هوایی سوریه تلاش کردند که هواپیماهای جنگی اسرائیلی را هدف قرار دهند که به ادعای روزنامه به دلیل قدرت جنگنده ها و مهارت خلبانان اسرائیلیموفق به شکار انان نشدند.

 

تا این لحظه مقامات رسمی سوریه و رژیم اسرائیل این داستان را تایید یا نفی نکرده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3771

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.