فرماندار سیریک گفت: در بخش اشتغالزایی و ایجاد فرصت های  اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیریک صاحب رتبه نخست اشتغالزایی شده است. به گزارش هرمز از سیریک ، محمد اسفندیاری درآئین تجلیل از برترین دستگاه اجرایی بخش اشتغال شهرستان سیریک گفت: نظام آفرینشی که خداوند آفریده در می یابیم که خداوند جهان را ...

فرماندار سیریک گفت: در بخش اشتغالزایی و ایجاد فرصت های  اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیریک صاحب رتبه نخست اشتغالزایی شده است.

91342948896702871438 رتبه نخست اشتغالزایی سیریک به کمیته امدادامام خمینی (ره) این شهرستان رسید

به گزارش هرمز از سیریک ، محمد اسفندیاری درآئین تجلیل از برترین دستگاه اجرایی بخش اشتغال شهرستان سیریک گفت: نظام آفرینشی که خداوند آفریده در می یابیم که خداوند جهان را بر اساس حرکت و کار قرار داده و سیر تاملی موجودات را بر این پایه استوار فرموده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک ابراز داشت: کار و تلاش رمز بقای یک جامعه است و در فرهنگ اسلامی ما سلوک الهی دارای بخش های مادی و معنوی است که بخش مادیش کار و بخش معنویش نماز است که می توان به درجه اهمیت کار و تلاش در جامعه اسلامی پی برد.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلامی در باره فرهنگ کار می فرمایند عبادت هفتاد پاره است و برترین آن طلب روزی حلال از خداوند است اظهار داشت: نقش کار و تکریم کارگر باید در راس برنامه ها باشد و در منطق اسلام کار ، عمل صالح و عبادت است که این جایگاه و ارزش کارگر را در نظام اسلامی نشان میدهد.

اسفندیاری بیان کرد: از مجموع ادارات و نهادهای شهرستان سیریک در بخش ایجاد اشتغال کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) بعنوان برترین دستگاه اشتغالزا معرفی شدند.

فرمانار سیریک و رئیس کارگروه اشتغال شهرستان سیریک تصریح نمود: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیریک در سال ۹۱ برای هزار و صد و شصت و یک نفر در بخش های خود اشتغالی ، مشاغل خانگی ، طرح های کار انگیزی ، در قالب طرح های دامداری ، صیادی ، فعالیت های صنفی ، و معدنی ، حمل و نقل ، صنایع دستی خیاطی ، زری بافی ، نازک دوزی ، کامپیوتر ، شک بافی و گلابتون دوزی اشغالزایی کرده است .

اسفندیاری خاطرشان کرد: بیست و یک میلیارد و پانصد شصت و پنج میلیون ریال اعتبار برای اشتغالزایی ۱۱۶۱ نفر در بخش طرح های اشتغال زایی و مشاغل خانگی توسط کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) بهمراه آموزش ۷۰۰ نفر در طرح های خودکفایی و اشتغال های کوتاه مدت ، بلند مدت و استادشاگردی در سطح شهرستان سیریک صورت گرفته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3759

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.