حاجی آباد- فرماندار حاجی آباد  روز ملی خلیج فارس را به هموطنان عزیز بویژه ساکنین و حافظین این خطه نیلگون ، خلیج همیشه فارس تبریک گفت. بهرام پور اشرف در گفتگو با خبرنگار پیارم گفت: فرا رسیدن ۱۰ اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس یادآور ، اقتدار ، شوکت و امید ایران و ایرانی و ...

حاجی آباد- فرماندار حاجی آباد  روز ملی خلیج فارس را به هموطنان عزیز بویژه ساکنین و حافظین این خطه نیلگون ، خلیج همیشه فارس تبریک گفت.

بهرام پور اشرف در گفتگو با خبرنگار پیارم گفت: فرا رسیدن ۱۰ اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس یادآور ، اقتدار ، شوکت و امید ایران و ایرانی و میراثی گرانسنگ که ایرانیان آزاد اندیش روزگار کهن برای ما به یادگار گذاشته اند تا همواره مایه فخر و مباهات ما و نسلهای آینده باشد آنانی که تاریخ را می دانند هیچگاه به یاد ندارند که غیر از “خلیج فارس” عنوان دیگری بر روی آن وجود داشته باشد.

خلیج فارس براى ایرانیان تنها یک نام نیست و روز ملی خلیج فارس تنها محدود به یک روز نمی باشد بلکه حرمتی دارد برابر با ایثار و از جان گذشتگی تمام شهیدانی که برای صیانت از این سرزمین مقدس بارها و بارها جواب یاوه گویی های دشمنان را با نثار جان خود دادند.

اینجانب با گرامیداشت این روز فرخنده، فرصت را مغتنم می شمارم یاد و خاطره تمامی شهدا و مجاهدانی را که با فداکاری خالصانه و نثار قطرات خون خویش در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان ایستادگی کردند ، گرامی داشته و امیدوارم نسل های آینده با استواری و  تلاش و کوشش خستگی ناپذیرشان، از این میراث گرانبها پاسداری و موجب سربلندی ایران و روسیاهی دشمنان تاریخ و فرهنگ درخشان دینی و ملی مان شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3755

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.