حاجی آباد- کارشناس مسائل سیاسی, حضرت فاطمه زنی کامل در همه حوزه هاست و به سادگی قابلیت پیروی از ایشان وجود دارد. به گزارش پیارم,سلامتی در جمع مردم روستای کشکوئیه حاجی آباد گفت: حضرت فاطمه(س) از جمله الگوهای معرفی شده است که در آیات و سوره هائی از جمله سوره انسان به عنوان برترین الگوی ...

حاجی آباد- کارشناس مسائل سیاسی, حضرت فاطمه زنی کامل در همه حوزه هاست و به سادگی قابلیت پیروی از ایشان وجود دارد.

به گزارش پیارم,سلامتی در جمع مردم روستای کشکوئیه حاجی آباد گفت: حضرت فاطمه(س) از جمله الگوهای معرفی شده است که در آیات و سوره هائی از جمله سوره انسان به عنوان برترین الگوی کامل در میان زنان مطرح می شود و از مؤمنان از زن و مرد خواسته شده تا از ایشان پیروی کنند و او را الگوی کامل خود در ایمان و رفتار قرار دهند.

سلامتی با اشاره به عفت و حیا فاطمه (س)گفت:وی دارای عفت و حیا بود شرم و حیای وی به گونه ای است که با نامحرمان، هم کلام نمی شود ولی این حیا موجب نمی شود تا از مسئولیت اجتماعی خود باز ایستد و برای مبارزه به میدان نرود و حقوق خود و شوهرش را استیفا نکند، لذا به مسجد می رود و در میان مردان و زنان با حفظ حجاب و پوشش شرعی به سخنرانی می پرداخت و از مقام ولایت دفاع و حقوق خویش را از فدک مطالبه می کند.

وی در ادامه افزود: حضرت زهرا در قضایای مربوط به ولایت حضرت امیر(ع) با باور به این مسئله که ولایت حق امام علی(ع) بوده وارد صحنه سیاست شدند. حضرت زهرا فکر می‌کردند که این حق(ولایت) باید احیا شود.

سلامتی در ادامه تاکید کردند: همان طور که حضرت فاطمه (س) پشتیبان ولایت بودند شما هم باید تحت هرشرایط پشت ولی فقیه خود را خالی نکنید و در انتخابات پیش رو با حضور حماسی خود پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان ابرقدرتهای جهان بزنید.

حجت امیری کیا جانشین سپاه حاجی آباد, اگر مردم در عرصه انتخابات حضو ر داشته باشند دشمن دلسرد خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمن امروز در حوزه اقتصادی وارد شده ما باید هشیار باشیم دشمنان ما را امتحان می کنند, به فرموده امام راحل ما از جنس شیشه هستیم و هرچه بشکنیم تیزتر می شویم ما برای این انقلاب جوان داده ایم و باید با جان دل از این انقلاب دفاع کنیم.

امیری کیا در ادامه افزود: این انقلاب با خون ما مچ شده استو دست بقیه اله بالای سر این انقلاب است و در حال حاضر حضور در انتخابات گلوله ای است که ما به سمت دشمن می زنیمدشمن چشم به حضور ما در راهپیماییها و انتخابات بسته است پس با حضور خود آنها را نامید کنیم.

و در پایان جلسه با پرسش و باسخ به اتمام رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3753

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.