حاجی آباد- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه:امروز شما دانشجویان با تقوا و ولایتمداردر نظام جمهوری اسلامی به عنوان مهمترین قشراین نظام هستید. ومایع امید مسلمانان ومردم انقلابی و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هستید به گزارش پیارم,حجت الاسلام قنبری در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد گفت: مهترین خصوصیت این قشر جوان کسب دانش ...

 

حاجی آباد- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه:امروز شما دانشجویان با تقوا و ولایتمداردر نظام جمهوری اسلامی به عنوان مهمترین قشراین نظام هستید. ومایع امید مسلمانان ومردم انقلابی و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هستید

به گزارش پیارم,حجت الاسلام قنبری در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد گفت: مهترین خصوصیت این قشر جوان کسب دانش همراه با کسب تقوا است واین نقطه تمایز دانشجوی مسلمانان با غیر مسلمان است.

 

وی در ادامه افزود: نیروی تقوا از نیروی علم بالاتر است و این را جوانان انقلابی وبا تقوا در پیروزی انقلاب ودفاع مقدس برای ابرقدرتهای دارای علوم پیش رفته ثابت کردند شما جوانان دانشجو برای رسیدن به قله های رفیع دانش و تقوی باید جهاد کنید و با جهاد به عمر خود برکت دهید همانگونه که شهید مطهری با آثار ارزشمندی که از خود به جای گذاشت به عمر خویش برکت دادند.

قنبری در ادامه با اشاره به برقراری با آمریکا گفت: یکی از دلائلی که رهبری و ملت ایران مخلف برقراری رابطه با آمریکا هستند این است که جوهری فکری اسلام با جوهری فکری استکبار ضد هم هستند استکبار به دنبال سلطه گری برتمام دنیا است اما نظام اسلامی به دنبال عدالت خواهی وتکریم انسان هاست.

وی افزود: انقلاب اسلامی در این ۳۴ سال توانسته به بسیاری از اهدافش برسد البته رسیدن به همه ی  اهداف یک امر تدریجی است پیش رفت علمی, خلاقیت, ابتکار,خود باوری,پیش رفت در زمینه علوم صنعتی از برکات انقلاب است مقام معظم رهبری می فرمایند:در زمان تبعید بنده به سیستان و بلوچستان از کل جمعیت استان سه نفر لیسانسه وکمتر از بیست نفر فوق دیپلم وجود داشت  اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمام شهرستان ها عالم دینی,دکتر ومهندس داریم,دانشمند در زمینه هوا و فضا و انرژی هسته ای داریم.

وی در پایان ضمن تاکید به دانشجویان به شرکت در انتخابات و یک انتخاب صحیح گفت: از جمله شاخصه های کاندید اصلح در انتخابات ریاست جمهوری:اسلام شناس و اسلام باور با تقوا,ولایتمدار…به نظام جمهوری اسلامی ایران باشد در ضمن حضرت امام فرمودند حال فعلی افراد ملاک است شیطان هزار سال عبادت خدا را انجام داد اما با یک نافرمایی رجیم شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3751

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.