معاون آموزشی وزیر علوم گفت: پژوهشکده زیست‌محیطی خلیج‌فارس توسط دانشگاه هرمزگان در جزیره هرمز کلنگ‌زنی می‌شود.   به گزارش پیارم به نقل از  فارس از جزیره هرمز، نادری‌منش دقایقی پیش در مراسم روز ملی خلیج‌فارس در این جزیره اظهار داشت: برگزاری این مراسم در مخروبه‌های قلعه پرتغالی‌ها بیانگر روحیه ظلم‌ستیزی ایرانیان است. وی ادامه داد: در ...

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: پژوهشکده زیست‌محیطی خلیج‌فارس توسط دانشگاه هرمزگان در جزیره هرمز کلنگ‌زنی می‌شود.

خبرگزاری فارس: کلنگ‌زنی پژوهشکده زیست‌محیطی خلیج فارس در جزیره هرمز

 

به گزارش پیارم به نقل از  فارس از جزیره هرمز، نادری‌منش دقایقی پیش در مراسم روز ملی خلیج‌فارس در این جزیره اظهار داشت: برگزاری این مراسم در مخروبه‌های قلعه پرتغالی‌ها بیانگر روحیه ظلم‌ستیزی ایرانیان است.

وی ادامه داد: در این منطقه تنها کشوری که مردم آن از هیچ قومی بت‌پرست نبودند، کشور ایران است و این در حالی است که در دوران قبل از پیامبر حجاز را به بتخانه تبدیل کرده بودند.

معاون آموزشی وزیر علوم ادامه داد: در هیچ یک از آثار باستانی ایران نشانی از بت‌پرستی دیده نمی‌شود و این در حالی است که مردم ایران خود اسلام را قبول کردند.

به گفته نادری‌منش در حال حاضر نیز ایران مهم‌ترین الگوی حامی مستضعفان جهان است.

این مسئول آموزش عالی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در حالیکه امروز تعداد دانشجویان در هرمزگان به ۹۰ هزار نفر می‌رسد، یادآور شد این در شرایطی است که تا دو دهه پیش هیچ مرکز آموزش عالی در این استان وجود نداشته است.

وی ادامه داد: امروز پژوهشکده زیست‌محیطی خلیج‌فارس توسط دانشگاه هرمزگان در جزیره هرمز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: این در حالی است که پژوهشکده تحقیقاتی جزیره قشم نیز فعال است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3750

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.