فرماندار حاجی‌آباد گفت: کارگران مظهر ایستادگی و مقاومت در برابر همه هجمه‌ها و تهدیدات دشمنان نظام مقدس اسلامی بوده و هستند. به گزارش پیارم، بهرام پوراشرف درجلسه بررسی مسائل و مشکلات کارگری وکارفرمایی حاجی آباد اظهار داشت: این قشر زحمتکش هم در زمان پیروزی انقلاب و بعد از ان ازخود گذشتگی نشان داده وبایستی بیشترمورد ...

فرماندار حاجی‌آباد گفت: کارگران مظهر ایستادگی و مقاومت در برابر همه هجمه‌ها و تهدیدات دشمنان نظام مقدس اسلامی بوده و هستند.

به گزارش پیارم، بهرام پوراشرف درجلسه بررسی مسائل و مشکلات کارگری وکارفرمایی حاجی آباد اظهار داشت: این قشر زحمتکش هم در زمان پیروزی انقلاب و بعد از ان ازخود گذشتگی نشان داده وبایستی بیشترمورد حمایت قرار گیرند.

فرماندار حاجی‌آباد ادامه داد: با توجه به نام‌گذاری امسال حماسه سیاسی و اقتصادی و بحث اقتصاد مقاومتی همه باید در راستای تحقق منویات ارزشمند مقام عظمای ولایت تلاش کنیم.

وی یاد آورشد: جامعه کارگری با وجود برخی آسیب‌پذیری‌ها همچنان استوار و محکم و با لبیک به ندای ولی فقیه در تمام صحنه ها بویژه در صحنه تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی حاضر و پیشقدم هستند.

فرماندار حاجی‌آباد خاطرنشان کرد: قشری که نبی مکرم اسلام (ص) به دستان پینه بسته‌شان بوسه می‌زند با این پیام به ما می‌آموزد که این قشر از جامعه از شرافت‌مندترین اقشار جامعه هستند.

بر اساس این گزارش هم‌اکنون ۲۴۵ هزار نفر کارگرزیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هرمزگان قراردارند که با اعضای خانواده هایشان به ۷۶۵ هزار نفر بیمه شده می‌رسد.

شهرستان حاجی آباد نیز شش هزارو ۵۰۰ کارگر بیمه شده تامین اجتماعی دارد که با احتساب اعضای خانواده هایشان به ۲۰ هزار نفر بیمه شده می رسد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3746

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.