حاجی آباد -امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: ملت باید خارج از سر و صدای حزبی و گروهی کاندیدای اصلح انتخاب کنند. به گزارش پیارم ، حجت الاسلام مختار صادقی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن گرامیداشت نهم اردیبهشت روز شوراها اظهار داشت: تعهد و تخصص در کنار هم لازم است چراکه ...

حاجی آباد -امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: ملت باید خارج از سر و صدای حزبی و گروهی کاندیدای اصلح انتخاب کنند.


به گزارش پیارم ، حجت الاسلام مختار صادقی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن گرامیداشت نهم اردیبهشت روز شوراها اظهار داشت: تعهد و تخصص در کنار هم لازم است چراکه اگر فقط تعهد داشته باشند کارایی ندارند و اگر تخصص بدون تعهد داشته باشند خطرات زیادی تهدیدشان خواهد کرد.

وی در ادامه بیان داشت: برای انتخاب کاندیدا نباید تابع جمع بود و چون اکثریت انتخابشان اینست ما هم، همین را تایید کنیم بلکه باید با آگاهی و تحقیق کاندیدای اصلح را انتخاب کنیم

خطیب جمعه حاجی آباد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن روز زن اظهار داشت: در بیستم جمادی‌الثانی نور جهانتاب زهرا متولد شد و جهان را با وجود نازنینش نورانی کرد و در همین روز بنام زن معرفی شد.

وی خطاب به زنان مومن و مسلمان گفت: اگر پذیرفتید این روز، بنام روز زن باشد باید برنامه‌های زندگی خود را بر مبنای زندگی این بانوی عالیقدر که عبادت، حجاب، شوهرداری، دفاع از ولایت و انفاق در راه خدا بود پیاده کنید.

صادقی در پایان ۱۲ اردیبهشت روز معلم را تبریک گفت و افزود: اگر آموزش وپرورش برای تعلیم و تربیت دانش آموزان خوب عمل کند نسل خوبی تحویل جامعه می‌دهیم و این را بدانیم که دانش آموزان قبل از علم آموزی اعمال و رفتار معلم را یاد می‌گیرند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3743

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.