تهران – استاندار اصفهان گفت: پوشش نامناسب خبری سفر رییس جمهوری توسط صدا و سیما را نه جفا به دولت، بلکه جفا به مردم این استان می دانم. به گزارش ایرنا، ˈعلیرضا ذاکر اصفهانیˈ چهارشنبه شب در جلسه هیات دولت از پوشش اخبار سفر رییس جمهوری از سوی صداوسیمای این استان انتقاد کرد و گفت: ...

تهران – استاندار اصفهان گفت: پوشش نامناسب خبری سفر رییس جمهوری توسط صدا و سیما را نه جفا به دولت، بلکه جفا به مردم این استان می دانم.

به گزارش ایرنا، ˈعلیرضا ذاکر اصفهانیˈ چهارشنبه شب در جلسه هیات دولت از پوشش اخبار سفر رییس جمهوری از سوی صداوسیمای این استان انتقاد کرد و گفت: این اقدام را جفا در حق مردمی که باحضور باشکوه در میدان امام برای استقبال از رییس جمهور و پافشاری بر آرمان های انقلاب و نظام حضور پیدا کرده بودند، می دانم.

وی با بیان اینکه صداوسیمای استان جمعیت متراکم در میدان امام را که برای استقبال از رییس جمهوری آمده بودند رها کرده و فضای خالی و حاشیه اطراف میدان را به نمایش می گذاشت، گفت: به طور معمول در هنگام انجام چنین سفرهایی، صداوسیمای استان از چند روز قبل با تغییر برنامه های معمول خود مردم را جهت استقبال و حضور دعوت می کند ولی در این سفر این اتفاق رخ نداد.

ذاکر اصفهانی با یادآوری اینکه صدا و سیمای استان در قبل و هنگام سفر رادیو و تلویزیون استان برنامه های عادی خود را پخش می کرد، افزود: متاسفانه از سوی صداوسیمای استان خبری در مورد حضور مردم از ساعت ها قبل در میدان امام جهت استقبال از رییس جمهور منتشر نشد و برنامه های عادی تلویزیون پخش می شد.

** دولت نهم و دهم پاک ترین دولت ها در این سرزمین بوده است

در این جلسه همچنین ˈاحمد بخشایشˈ یکی از نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور و اعضای دولت در این جلسه، گفت: دولت شما هرگز در طول تاریخ تکرار نخواهد شد و این دولت از پاک ترین دولت ها در این سرزمین بود.

وی در ادامه به تشریح ویژگی های این دولت پرداخت و گفت: اولین ویژگی این دولت این بود که روند گردش نخبگان در کشور را تغییر داد، در دولت های گذشته شاهد بودیم که به طور معمول پست های مدیریتی جمعا برعهده ۵۰۰ نفر بود و اجازه داده نمی شد که کسی به این چرخه اضافه شود ولی شما این روند را تغییر دادید.

این نماینده مجلس افزود: وقتی در دولت های گذشته در نماز جمعه شعار می دادند، دشمن هاشمی دشمن پیغمبر است کسی نمی توانست آنها را نقد کند ولی امروز می بینیم که به راحتی شما و دولت تان را نقد می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3737

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.