e-estekhdam.com  کاربران عزیز سایت ای-استخدام سایت ای-استخدام،با به روزترین و جامع ترین اخبار استخدامی،در کنار شما کارجویان عزیز می باشد.با آرزوی اشتغال هرچه سریع تر برای شما،دعوت می کنیم تا اخبار زیر را مطالعه بفرمایید: ۱-آیا میدانید همه روزه بیش از ۱۰۰ آگهی استخدام روی سایت ای-استخدام قرار میگیرد؟برای دیدن آخرین اخبار استخدامی همه روزه ...

e-estekhdam.com  کاربران عزیز سایت ای-استخدام

سایت ای-استخدام،با به روزترین و جامع ترین اخبار استخدامی،در کنار شما کارجویان عزیز می باشد.با آرزوی اشتغال هرچه سریع تر برای شما،دعوت می کنیم تا اخبار زیر را مطالعه بفرمایید:

۱-آیا میدانید همه روزه بیش از ۱۰۰ آگهی استخدام روی سایت ای-استخدام قرار میگیرد؟برای دیدن آخرین اخبار استخدامی همه روزه می توانید لینک زیر را ببینید:

استخدام های امروز

۲-فردا و پس فردا آزمون استخدامی شرکت نفت برگزار میشود.امیدواریم با کسب آمادگی لازم برای این آزمون،خبر قبولی شما را بشنویم!اگر هنوز سوالات آزمون را دانلود نکردید،نگران نباشید.با مطالعه ی نمونه سوالات زیر می توانید آمادگی نسبی برای آزمون را کسب نمایید :

دانلود سوالات استخدامی شرکت نفت

۳-مهمترین نکته ای که شما کارجویان باید در نظر داشته باشید بررسی اعتبار خود در سایت ای-استخدام می باشد.لطفا برای بررسی اعتبار رزومه ی خود در سایت،لینک زیر را بررسی نموده و در صورتی که مشکلی می بینید حتما با ایمیل ما در میان بگذارید.برای تمدید اعتبار خود روی خرید اعتبار کلیک نمایید :

بررسی اعتبار کارجویان در سایت ای-استخدام

۴-آزمون های بسیاری پیش رو هستند.سایت ما به فکر آمادگی شما از هم اکنون می باشد!شما می توانید سوالات استخدامی نهادهای مختلف را دانلود نموده و استفاده کنید:

دانلود سوالات استخدامی

لطفا با info@e-estekhdam.com در تماس باشید.در خدمت شما هستیم.

چرا من این آگهی را دریافت کردم؟

با توجه به عضویت شما در سیستم اطلاع رسانی سایت ای استخدام این آگهی بر اساس گزینه‌های انتخابی شما در هنگام عضویت در سیستم آگهی برای شما ارسال میگردد.

سیستم ای استخدام میتواند به صورت هوشمند آگهی‌های مربوط به شهر، استان، رشته و یا بر اساس توضیحاتی که شما در مورد خود در رزومه وارد نموده‌اید را یافته و برای شما ارسال کنید. برای ویرایش رزومه و تغییر تنظیمات دریافت ایمیل میتوانید در سایت وارد حساب کاربری خود شوید و نسبت به تغییر تنظیمات اقدام نمایید.

درباره ما

افتخار داریم با عنوان سایت ای-استخدام در خدمت شما هم وطنان عزیز و جویای کار باشیم. در این سایت که به صورت ۲۴ ساعته خدمت رسانی می کند، اخبار استخدام های کشور در اسرع وقت با اصلاحات لازم و در صورت لزوم توضیحات تکمیلی روی سایت بروز رسانی می شود. امید است در سایه ی لطف و عنایت شما عزیزان و راهنمایی های ارزشمندانه شما بزرگواران بتوانیم هرچه بهتر و کامل تر پاسخ گوی درخواست های شما باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3729

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.