حاجی آباد- به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین وروز تکریم مادران وهمسران شهدا جمعی از مسئولین با خانواده شهدا دیدار نمودند.   به گزارش پیارم، ، جانشین فرمانده سپاه و رئیس بنیاد شهید حاجی آباد و هیئت همراه با حضور در منزل شهید والامقام هوشمند حسن زاده و ماشاالله دهقانی ضمن ادای احترام یاد ...

حاجی آباد- به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین وروز تکریم مادران وهمسران شهدا جمعی از مسئولین با خانواده شهدا دیدار نمودند.

 

به گزارش پیارم، ، جانشین فرمانده سپاه و رئیس بنیاد شهید حاجی آباد و هیئت همراه با حضور در منزل شهید والامقام هوشمند حسن زاده و ماشاالله دهقانی ضمن ادای احترام یاد شهدا را گرامی داشته وبا مادر وهمسر این شهیدان والامقام دیدار نمودند.
جانشین سپاه حاجی آباد عصر امروز، در دیدار با خانواده شهدای این شهرستان گفت: این برنامه با هدف تجدید پیمان با آرمان های شهدای والامقام جنگ تحمیلی و بیعت با رهبر کبیر انقلاب و قدردانی از زحمات و تلاش های وافر خانواده های معظم شهدا انجام می شود
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان جوانان را یک اصل دانست و افزود: تمامی شهدا با جانفشانی های خود به ملت ایران اسلامی به ویژه جوانان این مرز و بوم درس وحدت و یکپارچگی را آموختند.
آقای اقتدار بختیاری رئیس بنیاد شهید نیز در ادامه افزود: سرافرازی امروز ایران اسلامی به برکت مقاومت و پایداری شهدا و ایثارگرانی است که در مسیر آرمان های والای انقلاب اسلامی جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند.
وی با اشاره به نقش حضور شهدا در توسعه و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت افزود: دیدار با خانواده شهدا از توفیقات الهی است چون شهدا در دوران دفاع مقدس همچون ستارگانی درخشیدند و مسیری که خداوند متعال برای رسیدن به جایگاه قرب خود مشخص ساخته بود
لازم به ذکر است، در پایان این دیدار صمیمانه، از سوی سپاه حاجی آباد هدایایی به رسم یاد بود تقدیم خانواده شهید والامقام کیوان روحانی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3728

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.