فرماندار حاجی‌آباد گفت: این شهرستان بدلیل موقعیت جغرافیایی و حجم عظیم ترددها در محورهای مواصلاتی در عرصه پزشکی و تجهیز مراکز درمانی توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد. به گزارش پیارم، بهرام پوراشرف بعدازظهر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات پرسنل اورژانس ۱۱۵ بیمارستان حاجی‌آباد در ایام ...

فرماندار حاجی‌آباد گفت: این شهرستان بدلیل موقعیت جغرافیایی و حجم عظیم ترددها در محورهای مواصلاتی در عرصه پزشکی و تجهیز مراکز درمانی توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد.

به گزارش پیارم، بهرام پوراشرف بعدازظهر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات پرسنل اورژانس ۱۱۵ بیمارستان حاجی‌آباد در ایام نوروز اظهار داشت: این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و حجم عظیم ترددها در محورهای مواصلاتی، در عرصه پزشکی و تجهیز مراکز درمانی توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد.

وی اظهار امیدواری کرد که با ایجاد زیرساخت‌های جدید بهداشتی و درمانی شاهد پیشرفت حوزه بهداشت و درمان و افزایش موقعیت‌های بهتر درمانی در حاجی‌آباد باشیم.

فرماندار حاجی‌آباد با تقدیر از ریاست دانشگاه علوم پزشکی و سایر فعالان عرصه سلامت حاجی‌آباد اظهار امیدواری کرد که در سال جدید بتوان به نحو شایسته‌ای در راستای توسعه سلامت این شهرستان برنامه‌ریزی کرد.

وی، نظارت بهداشتی بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی را یکی دیگر از وظایف حساس مرکز بهداشت شهرستان برشمرد و افزود: با نظارت مستمر تیم‌های بهداشتی خوشبختانه با وجود حجم زیاد تردد در سطح شهرستان تاکنون مشکل خاصی در این خصوص بوجود نیامده و با تلاش‌های شبانه‌روزی و نظارت‌های میدانی امنیت سلامت مواد غذایی و تغذیه‌ای در حاجی‌آباد تأمین شده است.

در این دیدار همچنین مسائل مهم بهداشت و درمان شهرستان حاجی‌آباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و فرماندار حاجی‌آباد آمادگی خود را برای حمایت همه‌جانبه از مراکز درمانی شهرستان اعلام کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3725

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.