کاشان- مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش گفت: موثرترین قشر در خلق حماسه آفرینی نسل های انقلاب فرهنگیان هستند. به گزارش پیارم به نقل از  ایرنا، ˈحسن خالدی فرازندهˈ روز چهارشنبه در جمع فرهنگیان شهرستان کاشان افزود: معلمان و مشاوران تربیتی تمام سعی و تلاش خود را برای مصون داشتن دانش ...

کاشان- مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش گفت: موثرترین قشر در خلق حماسه آفرینی نسل های انقلاب فرهنگیان هستند.

به گزارش پیارم به نقل از  ایرنا، ˈحسن خالدی فرازندهˈ روز چهارشنبه در جمع فرهنگیان شهرستان کاشان افزود: معلمان و مشاوران تربیتی تمام سعی و تلاش خود را برای مصون داشتن دانش آموزان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی بیش از گذشته به کار بسته اند.

وی افزود: در برخی از شهرها افسردگی سلامت دانش آموزان را مورد تهدید قرار می دهد و دشمنان مردم ایران اسلامی با صرف هزینه های کلان در صدد ضربه زدن به نشاط نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی بوده تا آرامش و آسایش را از آن ها سلب کرده است.

وی تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده برگزاری آزمون های سلامت روحی و جسمی از جمله برنامه های مدون برای ارتقای بهداشت روانی در آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: متولیان و مسوولان آموزشی بایستی برای بهبود شاخص های فرهنگی از جمله ابعاد و مولفه های هویت ملی، دینی و انقلابی، بهداشت جسمی و روانی … چرا که این شاخص ها بسته به فضا و موقعیت شرایط خاص خود را می طلبد.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش، شغل را عاملی تاثیر گذار در سبک زندگی دانست و گفت: توسعه شغلی و تحصیلی متوازن جامعه را به سمت نیاز سنجی و هدفمندی مطلوب تر جامعه سوق می دهد.

فرازنده اظهارکرد: مشاوران تحصیلی نقش ویژه ای در نیاز سنجی دانشگاه در افزایش رشته های خود دارند و موجب کاهش نرخ بیکاری و رونق بازار کار متناسب با نیاز جامعه خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه بروز استعدادها از دوره ابتدایی شکل می گیرد حضور رابطان هسته ای در مدارس ابتدایی امری غیر قابل اجتناب است.

وی تصریح کرد: رابطان هسته ای دانش آموزان را در تشخیص و انتخاب درست و کاهش مشکلات تربیتی و آموزشی یاری می کنند.

به گفته وی، اداره کل امور تربیتی و مشاوره بدنبال تدوین نظامنامه هدایت تحصیلی برای دانش آموزان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3723

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.