تهران – نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: در شرایط کنونی فعالیت های اقتصادی از سوی قشرهای مختلف در کشور بهترین راهبرد در مقابل تحریم دشمنان است.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرنگاراجتماعی، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدرضا تویسرکانیˈ امروز چهارشنبه در آیین گرامیداشت هفته بسیج کارگری که از فردا آغاز ...

تهران – نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: در شرایط کنونی فعالیت های اقتصادی از سوی قشرهای مختلف در کشور بهترین راهبرد در مقابل تحریم دشمنان است.

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرنگاراجتماعی، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدرضا تویسرکانیˈ امروز چهارشنبه در آیین گرامیداشت هفته بسیج کارگری که از فردا آغاز می شود افزود: عدم استفاده از کالاهای خارجی، بهترین راه ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم های دشمنان است.

وی با بیان اینکه اکنون بیشترین هجمه دشمنان علیه ولایت صورت می گیرد، گفت: دشمنان تلاش می کند تا با تهدید، تحریم و ترویج فرهنگ غربی درکشور به جنگ با ولایت بیایند.

وی با بیان اینکه تاکنون همه تلاش ها، توطئه و فتنه های دشمنان برای مقابله با ولایت ناکام مانده است، گفت: جهاد مخترعین، مبتکرین و جمعی از پژوهشگران نمونه کشور از جمله مهم ترین تلاشی هایی است که تاکنون برای ایستادگی در برابر دشمنان و تخریب نقشه های آنان صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نامگذاری سال ۹۲ با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: ۲۴خرداد امسال بزرگترین حماسه کشور در قالب برگزاری انتخابات ریاست جمهوری رقم خواهد خورد.

وی تاکید کرد: باید فردی ولایت مدار و پرتلاش را انتخاب کنیم تا روند رو به سقوط استکبار را تسریع بخشد.

در آیین گرامیداشت آغاز هفته بسیج کارگری از ۵۰ بسیجی نمونه با حضور ایراندخت عطاریان رییس شورای عالی قشر بسیج کارگری و سرهنگ پاسدار رمضانعلی طالبی رییس سازمان بسیج کارگری با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3722

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.