حاجی آباد- فرماندار حاجی آباد به طور سر زده از روستاهای بخش مرکزی بازدید کرد. به گزارش پیارم، بهرام پور اشرف به همراه جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان ضمن حضور در روستاهای لرد آبدوان و شهدادی از توابع بخش مرکزی از نزدیک مشکلات روستا های مذکور را رصد کردند. فرماندارحاجی آباددر این بازدید با ...

حاجی آباد- فرماندار حاجی آباد به طور سر زده از روستاهای بخش مرکزی بازدید کرد.

به گزارش پیارم، بهرام پور اشرف به همراه جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان ضمن حضور در روستاهای لرد آبدوان و شهدادی از توابع بخش مرکزی از نزدیک مشکلات روستا های مذکور را رصد کردند.

فرماندارحاجی آباددر این بازدید با حضور در جمع اهالی روستا از مهمترین اهداف دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رسیدگی به وضع روستائیان و خدمت رسانی به این قشر عنوان کرد و افزود: تلاش تمامی مسئولین از اول انقلاب تا کنون در جهت تامین رفاه و آسایش ملتی بوده که همیشه در همه صحنه ها همدوش مسئولین و گاهی چند پله جلوتر از دولتمردان حرکت کرده اند .

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: این نامگذاری مسئولیت سنگینی را بر دوش تک تک افراد جامعه قرار داده و تحقق این شعار در این برهه از زمان بسته به همراهی و همکاری مردم و مسئولین است .

پور اشرف با اشاره به استقبال داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا برای ثبت نام عنوان کرد : بی شک حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا علاوه بر خنثی نمودن توطئه های دشمنان زمینه ساز افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی خواهد شد.

در پایان این دیدار مردم خواستار حل مشکلات آنها در زمینه  راههای ارتباطی و رفع بیکاری جوانان روستا شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3718

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.