سرگرد سالاری  در پیامی دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به آحاد امت اسلامی ایران و به ویژه فرماندهان و کارکنان سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی تبریک گفت.   به گزارش پیارم، در پیام سرگرد سالاری آمده است:  دوم اردیبهشت ماه سالگرد تولد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی ...

سرگرد سالاری  در پیامی دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به آحاد امت اسلامی ایران و به ویژه فرماندهان و کارکنان سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی تبریک گفت.

 

به گزارش پیارم، در پیام سرگرد سالاری آمده است:  دوم اردیبهشت ماه سالگرد تولد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) است،نهادی که در نخستین روزهای طلوع خورشید انقلاب اسلامی بر پهن‌دشت ایران اسلامی تشکیل شد، پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب نوپای مردم مسلمان ایران بود.
سپاه پاسداران انقلاب اسلام نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق‌طلبانه و آزادیخواهانه ملت رشید و مسلمان ایران و مولود انقلاب شکوهمند اسلای است.
اباذر سالاری  افزود: سپاه پاسداران سنگر، حصن، حصار و دژ مردم، زینت بخش و مایه زیبندگی و وسیله عزت و قدرمندی رهبران دین و مکتب‌اند،  پاسداران، به اذن خدا عزت بخش مکتب، آرام بخش دل‌ها، باران رحمت و موجب ثبات کشورند، قوام و برپایی مردم و کشور به پشتوانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی در این پیام یادآور شد؛ سپاه در حقیقت، مظهر عینی و مجسمی برای شعارهای انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکا به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان است و از این جهت سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد و آن حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی است که براساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده است.
سالاری در بخش پایانی این پیام خاطرنشان کرد؛ اینجانب ضمن گرامیداشت یاد رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی، دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه‌ساز سپاه پاسداران و به ملت مسلمان ایران تبریک و تهنیت گفته، وامیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)و عنایات ائمه اطهار و تحت زعامت فرماندهی کل قوا ، این نیروی مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت های خویش موفق باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3693

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.