در سال ۲۰۱۰ حدود ۹۵۰۰ قربانی تجارت انسان کشف شده‌اند که این رقم نسبت به سال ۲۰۰۸ حدود یک پنجم افزایش نشان می دهد. بیشترین تعداد به ترتیب در ایتالیا، اسپانیا و رومانی بوده است. جام فرهنگی؛ شهرزادنیوز نوشت: کمیسیون داخلی اروپا، آلمان و ۲۰ کشور دیگر اروپایی را فراخواند که رهنمودهای اروپایی علیه تجارت ...
در سال ۲۰۱۰ حدود ۹۵۰۰ قربانی تجارت انسان کشف شده‌اند که این رقم نسبت به سال ۲۰۰۸ حدود یک پنجم افزایش نشان می دهد. بیشترین تعداد به ترتیب در ایتالیا، اسپانیا و رومانی بوده است.

جام فرهنگی؛ شهرزادنیوز نوشت: کمیسیون داخلی اروپا، آلمان و ۲۰ کشور دیگر اروپایی را فراخواند که رهنمودهای اروپایی علیه تجارت انسان را بطور کامل به اجرا بگذارند.

 

سسیلیا مالمستروم، کمیسر داخلی اتحادیه اروپا، در این رابطه گفت: بسیار ناامیدکننده است که تنها شمار اندکی از کشورها این رهنمود ها را به اجرا گذاشته اند.

 

به گزارش وبسایت کانال دو تلویزیون آلمان، فرصت تبدیل این رهنمودها علیه تجارت انسان به قانون در سطح ملی کشورها روز ۶ آوریل به پایان رسید، و تنها کشورهای سوئد، فنلاند، لهستان، جمهوری چک، مجارستان و لتونی رهنمودهای پیشنهادی اتحادیه اروپا را به اجرا گذاشته اند.

 

بر پایه پژوهشی که مالمستروم ارائه داد، در سال ۲۰۱۰ حدود ۹۵۰۰ قربانی تجارت انسان کشف شده‌اند که این رقم نسبت به سال ۲۰۰۸ حدود یک پنجم افزایش نشان می دهد. بیشترین تعداد به ترتیب در ایتالیا، اسپانیا و رومانی بوده است.

 

کمیسر داخلی اتحادیه اروپا تصریح کرد که انسان ها مجبور به تن فروشی و بیگاری شده و حتی به عنوان اهدا کننده اعضای بدن مورد استثمار قرار گرفته اند. وی تأکید کرد: «تقاضا برای کار اجباری در دوره بحران اقتصادی رو به رشد است».

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3685

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.