مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه خلیج فارس با انتقاد از یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: برخی‌ها به طور ناجوانمردانه‌ای آمار اشتغال ایجاد شده را زیرسئوال می‌برند. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد راستی یکشنبه‌شب در نخستین نشست تخصصی شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری هرمزگان طی سال ۹۲ ...

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه خلیج فارس با انتقاد از یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: برخی‌ها به طور ناجوانمردانه‌ای آمار اشتغال ایجاد شده را زیرسئوال می‌برند.

خبرگزاری فارس: واکنش مشاور وزیر کار به منتقدان آمار اشتغال

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد راستی یکشنبه‌شب در نخستین نشست تخصصی شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری هرمزگان طی سال ۹۲ اظهار داشت: برخی‌ها ناجوانمردانه آمار اشتغال هشت ساله اخیر را زیرسئوال می‌برند.

وی افزود: این در حالی است که فرصت‌های شغلی ایجاد شده مستند و با کمترین انحرافی ایجاد شده است.

مشاور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در استانی همانند هرمزگان علاوه بر ۵۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده در سال ۹۱، در مناطق آزاد نیز چندین هزار نفر طی سال مذکور به فعالیت و کار مشغول شدند، یادآور شد: پویایی ایجاد شده و راستی‌آزمایی‌های صورت گرفته همواره خود نشان‌دهنده صحت آمار اعلامی است.

راستی در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های موجود حوزه اشتغال هرمزگان ابراز داشت: به عنوان نمونه جنگل‌های حرا در بحث گردشگری فرصتی بی‌نظیر و مغتنم در ایجاد فرصت‌های شغلی جدید این استان به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: در جواب کسانی که بی‌انصافانه تلاش‌های دولت در حوزه اشتغال را زیرسئوال می‌برند نیز باید بگوییم که آمار کاملاً مستند است؛ به نحوی که در استان هرمزگان تنها با نگاهی به افزایش و رشد بیمه‌شدگان می‌توان یافت که آمار اعلامی کاملاً بی‌عیب و نقص است.

به گفته راستی، تعداد بیمه‌شدگان در هرمزگان از سال ۸۴ تا ۹۱، ۸۹ هزار نفر بوده است که این رقم نسبت به هشت سال قبل خود افزایش ۳۸ درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: در این سال‌ها جمعیت بیمه‌شدگان استان به ۱۲۳ هزار و ۳۱۱ نفر رسیده است؛ به نحوی که طی هر سال حدود ۱۶ هزار بیمه شده در استان داشته‌ایم.

راستی اضافه کرد: این آمار منهای آمار اشتغال ایجاد شده در بخش‌های خصوصی و یا بخش‌هایی است که در آنها اشتغال ایجاد شده است.

وی در ادامه با انتقاد از یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: متأسفانه در این برنامه گفته شده است که همان ۱۴ هزار فرصت شغلی (در سال) که طی سال‌های هشت سال دفاع مقدس نیز ایجاد می‌شده است؛ توسط دولت احمدی‌نژاد از بین رفته است.

راستی ادامه داد: برخی‌ها نباید با انتقادات ناعادلانه و ناجوانمردانه خود در حق نظام و دولت بی‌انصافی کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3683

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.