فرماندار بستک گفت: از اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و اشتغالزا در این شهرستان حمایت می‌شود. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده پیش از ظهر امروز در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرک با تلاشگران عرضه تولید از نزدیک دیدار و گفت‌وگو و جویای مشکلات آنها شد. وی با اشاره به نامگذاری ...

فرماندار بستک گفت: از اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و اشتغالزا در این شهرستان حمایت می‌شود.

خبرگزاری فارس: طرح‌های سرمایه‌گذاری در بستک حمایت می‌شوند

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده پیش از ظهر امروز در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرک با تلاشگران عرضه تولید از نزدیک دیدار و گفت‌وگو و جویای مشکلات آنها شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: در دومین سال متوالی اقتصاد، سرمایه گذاری  و تولید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان یک استراتژی، مورد تأکید و توجه قرار گرفته است و این عنایت، مسئولیت فعالین این حوزه را سنگین تر می‌کند.

فرماندار شهرستان بستک افزود: در شرایط فعلی که تحریم‌های غیرقانونی و یک طرفه از سوی کشورهای زورگوی جهان به کشور تحمیل شده است تولید داخلی و حمایت از آن یکی از ضروریات مهم کشور است.

مشتاق‌زاده ادامه داد: افزایش تولید و فعال‌سازی ظرفیت‌های موجود و کاهش وابستگی به صادرات نفت و واردات کالا می‌تواند ضمن حفظ استقلال سیاسی و یکپارچگی ارضی کشور در بهبود شرایط زندگی مردم و افزایش سطح رفاه کشور مؤثر باشد.

مشتاق زاده با ابراز خوشنودی از فعالیت واحدهای تولید مانند یخچال سازی، تولید نان صنعتی، بسته بندی و فرآوری فرآورده‌های پروتئینی، ساخت ماشین آلات راهسازی در شهر بستک تصریح کرد: در سال‌جاری با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، حمایت از تولید و اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و اشتغالزا در اولویت برنامه‌های شهرستان قرار دارد.

وی با تقدیر از فعالین شهرک صنعتی بستک اضافه کرد: فرمانداری شهرستان بستک همیشه حامی تولیدکنندگان بوده و بعد از این نیز یکی از اولویت‌های شهرستان حمایت از بخش تولید خواهد بود.

فرماندار شهرستان بستک در پایان خواستار فعالیت نمایندگی شرکت شهرک‌های صنعتی به لحاظ تأثیرگذاری این شرکت در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3679

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.