حاجی آباد-  حجت الاسلام اسماعیل فوادیان گفت: مهمترین برگ زندگی زهرا (س) در مقوله حضور در سیاست و دفاع از جایگاه ولایت است . به گزارش خبرنگار پیارم ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباددر جمع نمازگزاران شهرستان حاجی آباد افزود:، زهرای مرضیه در خصوص غصب ولایت و سیاست دینی شجاعانه پا به عرصه می ...

حاجی آباد-  حجت الاسلام اسماعیل فوادیان گفت: مهمترین برگ زندگی زهرا (س) در مقوله حضور در سیاست و دفاع از جایگاه ولایت است .

به گزارش خبرنگار پیارم ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباددر جمع نمازگزاران شهرستان حاجی آباد افزود:، زهرای مرضیه در خصوص غصب ولایت و سیاست دینی شجاعانه پا به عرصه می گذارد و مرارت ها را به جان می خرد .

حجت الاسلام فوادیان در ادامه تصریح کرد : وقتی جامعه از محوریت اسلام و از جایگاه اصلی اش خارج می شود زهرا (س) وارد مسجد النبی شده و خطبه ای تاریخ ساز می گوید .

وی با اشاره به حدیث قدسی در مورد مقام حضرت فاطمه(س) اضافه کرد: خداوند خطاب به پیامبر(ص) فرمودند«ای پیامبر اگر تو نبودی، جهان را خلق نمی‌کردم و اگر علی نبود، تو را خلق نمی‌کردم و اگر فاطمه نبود، هیچ‏کدام از شما را خلق نمی‌کردم».

وی خاطرنشان کرد: تمام انبیا دارای فرزندان متعدد بودند که برخی از آنها به مقام‌هایی رسیدند؛ اما فرزندان حضرت زهرا(س) همه به مقام امامت و رهبری رسیدند و این از ویژگی دیگر حضرت زهرا(س) است.

حجت الاسلام فوادیان افزود: اینها همگی گویای این مطلب است که نه تنها مخلوقات زمینی، بلکه مخلوقات آسمانی و ملکوت نیز به حضرت فاطمه(س) احترام می‌گذارند و این نشان از عظمت روحی ایشان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3678

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.