بندرعباس- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان از برگزاری دومین جلسه شورای راهبری مدیران دفترهای بهبود مدیریت و منابع انسانی استان های جنوب و جنوب شرقی کشور در این شرکت خبر داد. ˈ به گزارش پیارم به نقل از ایرنا محمد باقر حیدریˈ روز شنبه در گفت و گو اظهار داشت: این جلسه با شرکت ...

بندرعباس- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان از برگزاری دومین جلسه شورای راهبری مدیران دفترهای بهبود مدیریت و منابع انسانی استان های جنوب و جنوب شرقی کشور در این شرکت خبر داد.

ˈ

به گزارش پیارم به نقل از ایرنا محمد باقر حیدریˈ روز شنبه در گفت و گو اظهار داشت: این جلسه با شرکت استان های هرمزگان ،فارس ، بوشهر و سیستان و بلوچستان و با حضور معاونان برنامه ریزی و مدیران دفاتر بهبود مدیریت و منابع انسانی استان های مذکور، در محل شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان برگزار شد.

وی افزود: این جلسه بنابر توصیه دفتر نوسازی و بهبود مدیریت منابع آب ایران مبنی بر تشکیل جلسه مدیران دفترهای بهبود مدیریت شرکت های آب منطقه ای استان ها برگزار شده است.

حیدری تصریح کرد: این جلسه با هدف افزایش تعامل هرچه بیشتر متولیان دفاتر بهبود مدیریت در شرکتهای تابعه و شرکت مادر، انسجام بخشی فعالیتهای دفاتر بهبود مدیریت در بخش آب، هم اندیشی به منظور شناسایی مشکلات و چالش ها، ارتقاء و اهمیت دفاتر بهبود مدیریت و جایگاه آنان در سطح شرکتها ، مطرح کردن پرسش ها و دغدغه های ذهنی مدیران و ارائه گزارش عملکرد اقدامات انجام شده برپا شده است

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3661

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.