بندرعباس- معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: توسعه فرهنگ مدیریت مصرف که از سالهای گذشته از طریق روابط عمومی های صنعت برق آغاز شده تاثیر بسزایی در کنترل مصرف برق بخصوص در ساعات اوج بار داشته است. به گزارش پیارم به نقل از ایرنا، ˈمحمد بهزادˈ روز شنبه در مراسم افتتاح مرکز ...

بندرعباس- معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: توسعه فرهنگ مدیریت مصرف که از سالهای گذشته از طریق روابط عمومی های صنعت برق آغاز شده تاثیر بسزایی در کنترل مصرف برق بخصوص در ساعات اوج بار داشته است.

به گزارش پیارم به نقل از ایرنا، ˈمحمد بهزادˈ روز شنبه در مراسم افتتاح مرکز دیتا شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان اظهار داشت: امسال با توجه به ورود زود هنگام فصل گرما به کشور به ویژه در مناطق جنوبی پیش بینی می شود مصرف برق افزایش قابل توجهی یابد.

وی با بیان اینکه احتمال می رود پیک مصرف امسال در خرداد ماه رخ دهد، افزود: باید تمام تلاش خود را در جهت فرهنگسازی هر چه بیشتر در مدیریت مصرف برق داشته باشیم.

بهزاد تاکید کرد: لازم است دستاوردهای بزرگ صنعت برق از طریق رسانه ها اطلاع رسانی شود تا مردم از دستاوردهای بزرگ این صنعت آگاه شوند.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر خلق حماسه اقتصادی در کشور تصریح کرد: وزارت نیرو هم به عنوان یکی از ارکان اقتصاد کشور سهم قابل توجهی در پیشبرد اهداف اقتصادی دارد.

وی در ادامه به برنامه های وزارت نیرو برای افزایش پایداری شبکه برق استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: نیروگاه گنو در حاشیه شهر بندرعباس در شرایط مطلوبی مراحل احداث خود را طی می کند که با بهره برداری از فاز نخست آن در سالجاری، پایداری شبکه به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3652

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.