حاجی آباد-کلنگ توسعه مسجد جامع حاجی‌آباد با حضور فرماندار، ‌امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهر و خانواده‌های معظم شهدا و اهالی محل به زمین زده شد. به گزارش پیارم، حجت‌الاسلام و المسلمین روح الله مختاری در این مراسم مسجد را به عنوان مهمترین پایگاه در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دانست ...

حاجی آباد-کلنگ توسعه مسجد جامع حاجی‌آباد با حضور فرماندار، ‌امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهر و خانواده‌های معظم شهدا و اهالی محل به زمین زده شد.

به گزارش پیارم، حجت‌الاسلام و المسلمین روح الله مختاری در این مراسم مسجد را به عنوان مهمترین پایگاه در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دانست و اظهار داشت: کسانی که ایمان قوی به خداوند داشته باشند در عمران و آبادی مساجد نقش دارند.
وی افزود: برای توسعه مسجد در زمینی از محوطه مسجد به مساحت ۴۶۰ متر مربع در طبقه اول و ۲۴۰ متر مربع در طبقه دوم مجموعا ۷۰۰ متر مربع در فاز اول به بنای مسجد اضافه می‌شود که ظرفیت فعلی دو برابر خواهد شد.
این مسئول ادامه داد: در فاز دوم با احداث نیم طبقه ضلع شرقی و جنوبی قریب به ۳۵۰ متر مربع دیگر اضافه می‌شود و در مجموع در فاز اول و دوم ۱۰۵۰ متر مربع به فضای مسجد اضافه می‌شود که فضای موجود به یک و نیم برابر خواهد رسید.
امام جمعه حاجی‌آباد با اشاره به اینکه زیر زمین نیز در فاز سوم احداث می‌شود افزود: در فاز سوم توسعه بخش بیرونی مسجد شامل حسینیه، قرائت خانه، خانه عالم و سرویس‌های بهداشتی احداث خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای تکمیل فاز اول ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده است گفت: در حال حاضر ۱۵۰ میلیون از محل اعتبارات ملی تامین اعتبار شده است که امید است با کمک‌های مردمی و مشارکت خیرین در نیمه نخست سال فاز اول به بهره‌برداری برسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3618

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.