پیارم – مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی از مصدوم شدن دو نفر بر اثر زمین لرزه عصر امروز در تسوج خبر داد. ˈبه گزارش پیارم به نقل از ایرنا حبیب حسینقلی زادهˈ در گفت و گو اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع زلزله در تسوج، نیروهای اورژانس ۱۱۵ ...

پیارم – مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی از مصدوم شدن دو نفر بر اثر زمین لرزه عصر امروز در تسوج خبر داد.

ˈبه گزارش پیارم به نقل از ایرنا حبیب حسینقلی زادهˈ در گفت و گو اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع زلزله در تسوج، نیروهای اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: تاکنون تنها دو مورد مصدومیت در روستاهای توابع تسوج گزارش شده که مصدومان توسط آمبولانس های اورژانس به درمانگاه تسوج انتقال یافتند.

حسینقلی زاده ادامه داد: یکی از این دو نفر در پی شکستن شیشه و دیگری به دلیل سقوط از پله ها هنگام فرار دچار آسیب دیدگی جزیی شدند و وضعیت جسمانی آنان رضایتبخش است.

وی، وضعیت شهروندان ساکن در مناطق زلزله زده را مساعد ارزیابی و تاکید کرد: بیماران قلبی و افراد مسن ساکن در این مناطق سعی کنند در فضای آزاد نفس عمیق بکشند و آرامش خود را حفظ کنند.

حسینقلی زاده از عموم مردم منطقه تسوج خواست از ایجاد جو روانی و استرس برای همدیگر پرهیز کنند.

ساعت ۱۵ و ۹ دقیقه و ۳۷ثانیه امروز زمین لرزه ای به قدرت ۵٫۲ ریشتر حوالی تسوج در آذربایجان شرقی را لرزاند.

زلزله ۵٫۲ ریشتری تسوج تا لحظه مخابره این خبر ۱۶پس لرزه داشته که بزرگترین و کوچکترین آن به ترتیب ۴٫۱ و ۲٫۱ ریشتر بوده است.

شدت این زمین لرزه به حدی بود که در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی نیز احساس شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3615

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.