پیارم- معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: حمایت از صنایع کوچک بهترین راه برای نیل به حماسه اقتصادی است. به گزارش پیارم به نقل از ایرنا فخرالله مولایی روز پنجشنبه در آیین افتتاح مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنایع غذایی و فناوری الکترونیک ارومیه افزود: شهرک های صنعتی و صنایع ...

پیارم- معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: حمایت از صنایع کوچک بهترین راه برای نیل به حماسه اقتصادی است.

به گزارش پیارم به نقل از ایرنا فخرالله مولایی روز پنجشنبه در آیین افتتاح مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنایع غذایی و فناوری الکترونیک ارومیه افزود: شهرک های صنعتی و صنایع کوچک می توانند به خوبی به حماسه اقتصادی در سال جاری عینیت بخشند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی اضافه کرد: ۹۲ درصد صنایع کشور کوچک هستند و صنایع بزرگ تنها هشت درصد صنعت کشور را به خود اختصاص داده اند که این امر لزوم توجه ویژه به شهرک های صنعتی و صنایع کوچک را می رساند.

مولایی اظهار کرد: صنایع کوچک در کشور ما نزدیک به ۳۰ سال عمر دارند و در صورت قدمت بیشتر آنها، می توانستیم سهم بیشتری از سرمایه های کشور را در این صنایع ببینیم.

وی گفت: نقطه قوت و بارز صنایع کوچک این است که در تمامی مناطق کشور گسترده شده اند.

مولایی با درخواست از نمایندگان مجلس برای تعامل بیشتر در راستای بهبود روزافزون وضعیت صنایع کوچک افزود: مجلس شورای اسلامی در راستای بهبود قوانین بسیار تاثیرگذار است و در این خصوص باید توجه ویژه ای داشته باشد.

وی با قدردانی از عملکرد شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: باید بهتر از گذشته فعالیت و نتایج درخشان خود به ویژه در سال ۹۱ را تکمیل کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: صنعت آذربایجان غربی در هشت سال گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته که با بهره مندی از توان علمی و دانش جوانان مبتکر و خلاق می توان این روند را با شتاب و سرعت بیشتر ادامه داد.

جواد جهانگیرزاده اضافه کرد: بهره برداری از این مرکز گامی بزرگ در راستای تولید فن، فکر و ایده است و می تواند به بهترین شکل ممکن باعث تنظیم روابط پول و ایده باشد و می توانیم با تمرکز بیشتر ، به اهداف بالا در حوزه اقتصاد دست یابیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3613

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.