پیارم- جنبش کشورهای غیر متعهد، پیروزی ˈنیکلاس مادوروˈ نامزد حزب حاکم سوسیالیست متحد ونزوئلا را در انتخابات ریاست جمهوری روز یکشنبه این کشور تبریک گفت و مشارکت گسترده مردم آن را در انتخاباتی که ˈبا شفافیت و در فضای دموکراسیˈ برگزار شد، مورد تحسین قرار داد. به گزارش  پیارم به نقل از ایرنا، خبرگزاری ونزوئلا ...

پیارم- جنبش کشورهای غیر متعهد، پیروزی ˈنیکلاس مادوروˈ نامزد حزب حاکم سوسیالیست متحد ونزوئلا را در انتخابات ریاست جمهوری روز یکشنبه این کشور تبریک گفت و مشارکت گسترده مردم آن را در انتخاباتی که ˈبا شفافیت و در فضای دموکراسیˈ برگزار شد، مورد تحسین قرار داد.

به گزارش  پیارم به نقل از ایرنا، خبرگزاری ونزوئلا امروز پنجشنبه گزارش داد: بیانیه جنبش عدم تعهد که ۱۲۰ کشور جهان در آن عضویت دارند، از سوی جمهوری اسلامی ایران، رییس دوره ای این جنبش، انتشار یافت.

بر اساس این گزارش، جنبش عدم تعهد در بیانیه خود اطمینان داده است ونزوئلا تحت رهبری مادورو به تقویت وحدت جنبش غیرمتعهد ها و نبردی که به طور مشترک برای حفظ اصول خود آغاز کرده اند، ادامه خواهد داد.

بیانیه همچنین لزوم حفظ فضای صلح و آرامش، همزیستی و هماهنگی میان مردم و نیروهای سیاسی ونزوئلا را برای غلبه بر خشونتهایی که پس از انتخابات اخیر در این کشور بروز کرده، مورد تاکید قرار داده است.

نشست آینده سران کشورهای غیرمتعهد قرار است سال ۲۰۱۵ در ونزوئلا برگزار شود و در جریان آن، ریاست دوره ای جنبش عدم تعهد به این کشور آمریکای جنوبی خواهد رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3611

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.