بندرعباس-استاندارهرمزگان گفت:بصیرت و جریان شناسی مردم استان زمینه ساز پیشتازی هرمزگان در خلق حماسه سیاسی برای انتخابات خرداد امسال است. به گزارش پیارم به نقل از ایرنا،ابراهیم عزیزی چهارشنبه پس از بازدید از ستاد اجرایی انتخابات استان و شهرستان بندرعباس در یک نشست خبری افزود:این حماسه بر اساس تکیه بر توده مردم و درک مشترک ...

بندرعباس-استاندارهرمزگان گفت:بصیرت و جریان شناسی مردم استان زمینه ساز پیشتازی هرمزگان در خلق حماسه سیاسی برای انتخابات خرداد امسال است.

به گزارش پیارم به نقل از ایرنا،ابراهیم عزیزی چهارشنبه پس از بازدید از ستاد اجرایی انتخابات استان و شهرستان بندرعباس در یک نشست خبری افزود:این حماسه بر اساس تکیه بر توده مردم و درک مشترک از وظیفه و رسالت در برابر دشمن مشترک شکل می گیرد.

نماینده عالی دولت در استان از انتخابات به عنوان زمینه و فرصتی برای ظهور اندیشه های پاک و اراده مردم نام برد و ادامه داد:راز ماندگاری یک نظام سیاسی در برقراری عدالت است.

وی تصریح کرد:آنچه در ایران رقم خورده فرصتی برای خدمت به جهان بشریت و مقابله با همه زورگویان و ستمگران عالم است و باید به انتخابات نیز به عنوان زمینه ساز رسیدن به این هدف عالی نگاه شود.

عزیزی تاکید کرد:روند انتخابات باید با دوری از رفتارهای احساسی و افراطی و رویکرد هوشمندانه و با تکیه بر توده های عظیم ملت پیش برود .

استاندار هرمزگان امانتداری ،قانون مندی و اجرای عدالت را مهمترین وظیفه برگزارکنندگان انتخابات دانست و یادآور شد:حدود ۵۳هزار و ۷۰نفر در رده ها و مسئولیت های مختلف برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را بر عهده دارند که همگی آنان با توجه به خاستگاه مردمی خود ،همین رویکرد را در نظر خواهند داشت.

نماینده عالی دولت از تمام افرادی که توان بر عهده گرفتن نمایندگی مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستاهای هرمزگان را دارند دعوت کرد در این انتخابات کاندیدا شوند و متذکر شد:دوران قلدری برخی در روستاها برای در انحصار گرفتن انتخابات گذشته و حاکمیت به هیچکس اجازه چنین رفتارهایی نمی دهد.

عزیزی همچنین با انتقاد شدید از برخی گفتارها در تخریب دتاوردها اظهار داشت:افرادی که برای اثبات خود ،دست به تخریب دیگران و کارهای انجام شده بزنند در حق نظام جفا می کنند.

وی تاکید کرد:مردم در سال های طولانی خادم و خائن را به خوبی تشخیص داده و می دهند و باید به رای و نظر آنان احترام گذاشت.

وی اظهار امیدواری کرد:اینگونه سیاه نمایی ها و رفتارهای قیم مآبانه در استان پایان یابد و به جای توهین به شعور مردم و تعیین تکلیف و تصمیم گیری به جای آنان ،به مردم امکان داده شود تا به گزینه مورد نظر خود رای دهند.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود،آخرین آمار ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای هرمزگان را ۷۱۸نفر اعلام کرد که روند ثبت نام تا یکم اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

وی همچنین تعداد شعب اخذ رای در استان برای چهارمین دوره انتخابات شوراها و یازدهمین دوره ریاست جمهوری را ۲هزار و ۸۳۳شعبه اعلام کرد که ۳هزار و ۳۰۷صندوق برای آنها پیش بینی شده است.

عزیزی اضافه کرد:ازاین تعداد ،یکهزار و ۵۰۵صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری ویکهزار و ۲۷۷صندوق برای انتخابات شوراها در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3603

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.