بندرعباس- فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت:سال ۹۱ سالی پر از موفقیت در دستیابی جوانان به تکنولوژی های بزرگ دنیا در همه زمینه ها بود و سرعت پیشرفت پارسال با سال های قبل از آن غیرقابل مقایسه است. به گزارش پیارم به نقل از نمابر روزچهارشنبه روابط عمومی فرماندهی نیروی دریایی سپاه ...

بندرعباس- فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت:سال ۹۱ سالی پر از موفقیت در دستیابی جوانان به تکنولوژی های بزرگ دنیا در همه زمینه ها بود و سرعت پیشرفت پارسال با سال های قبل از آن غیرقابل مقایسه است.

به گزارش پیارم به نقل از نمابر روزچهارشنبه روابط عمومی فرماندهی نیروی دریایی سپاه (مستقر در بندرعباس) دریادار علی فدوی در برنامه بازدید از پایگاه دریایی شمال افزود: ایران هم اکنون در بهترین نقطه توان نظامی و دفاعی قرار دارد و انتظار می رود امسال نیز مسیر پیشرفت با توکل بر خدا و استعانت از حضرت ولی عصر (عج ) ادامه یابد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ادامه داد:با حضور حداکثری در انتخابات می توان یک حماسه بزرگ به وجود آورد .

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: این حضور حداکثری به معنای شکست مجدد دشمن و تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این برنامه پس از بازدید از مجموعه های موشکی شناوری و یگان های رزمی و دیدار با کارکنان،اسکله بزرگ پایگاه دریایی شمال را افتتاح کرد.

علاوه بر استقرار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درهرمزگان، این استان همچنین دارای دو منطقه یکم در بندرعباس و پنجم دربندرلنگه است .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3602

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.