حاجی آباد-مدیر آموزش و پرورش حاجی‌آباد گفت: بیش از ۳۵۰ نفر از دانش‌آموزان پسر سراسر استان در مسابقات قرآنی حاجی‌آباد با یکدیگر رقابت می‌کنند. به گزارش پیارم، مهدی سالاری در آیین افتتاحیه مسابقات قرآن دانش آموزان پسر که در فرهنگسرای شهید حسن‌زاده این شهرستان برگزار شد، بیان داشت: در این مسابقات که به مدت دو ...

حاجی آباد-مدیر آموزش و پرورش حاجی‌آباد گفت: بیش از ۳۵۰ نفر از دانش‌آموزان پسر سراسر استان در مسابقات قرآنی حاجی‌آباد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش پیارم، مهدی سالاری در آیین افتتاحیه مسابقات قرآن دانش آموزان پسر که در فرهنگسرای شهید حسن‌زاده این شهرستان برگزار شد، بیان داشت: در این مسابقات که به مدت دو روز ادامه دارد، دانش آموزان پسر ۱۹ منطقه آموزشی سراسر استان در دو مقطع راهنمایی و دبیرستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش حاجی‌آباد در بخش دیگری از مطالب خود اضافه کرد: باید قرآن را در زندگی مد نظر قرار دهیم و آن را بیش از پیش در همه عرصه‌های زندگی خود و جامعه مطرح کنیم و یکی از راه‌های تحقق این مهم برگزاری چنین مسابقاتی است.

سالاری افزود: در مدت دو روز اسکان دانش‌آموزان قرانی در شهر حاجی‌آباد برنامه‌های متنوع شبی با قرآن، غبارروبی گلزار شهدا و بازدید از نقاط دیدنی شهرستان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دور نخست این مسابقات ویژه دانش آموزان دختر با انتخاب ۵۶ نفر هفته گذشته در همین مکان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات نیز تعداد ۱۸ نفر به عنوان نفرات برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

در ابتدای این مراسم تمام دانش آموزان شرکت کننده به همراه مربیان، سرپرستان و مسئولان آموزش و پرورش حاجی آباد مسیر میدان امیر کبیر تا سالن اجتماعات فرهنگسرا محل افتتاحیه مسابقات را باشعارها و صلوات‌های قرآنی راهپیمایی کردند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3595

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.