حاجی آباد- فوادیان: حضرت زهرا(س) در عرصه دفاع از ولایت و امام الگوی خوبی برای مسلمانان هستند. به گزارش پیارم، رئیس اداره تبلیغات حاجی آباد، در جمع عزاداران فاطمی در مسجد جامع حاجی آبادگفت:آن حضرت زهرا (س) علیرغم حیات کوتاه، الگوی خوبی برای مسلمانان بودند و هستند؛ چه به عنوان دختر، چه به عنوان همسر، ...

حاجی آباد- فوادیان: حضرت زهرا(س) در عرصه دفاع از ولایت و امام الگوی خوبی برای مسلمانان هستند.

به گزارش پیارم، رئیس اداره تبلیغات حاجی آباد، در جمع عزاداران فاطمی در مسجد جامع حاجی آبادگفت:آن حضرت زهرا (س) علیرغم حیات کوتاه، الگوی خوبی برای مسلمانان بودند و هستند؛ چه به عنوان دختر، چه به عنوان همسر، چه به عنوان مادر، چه به عنوان یک معلم، چه به عنوان یک محدّث، و چه به عنوان یک مجاهد در عرصه دفاع از ولایت و امامت.
حجت الاسلام فوادیان افزود:  همین دفاع جانانه او از امام زمانش بود که منجر به شهادت او در سن جوانی شد؛ فاجعه ای که از همان روز شهادت آن حضرت تاکنون، غاصبان حق اهل بیت(ع) را به چالش کشیده است.
حجت الاسلام فوادیان با اشاره به اینکه کسانی که کورکورانه از این غاصبان حمایت می کنند برای توجیه این جنایت، در طول تاریخ دست به تحریف‏های لفظی و معنوی تواریخ و احادیث زده اند تا ماه را برای همیشه پشت ابر پنهان کنندخاطر نشان ساخت:شهادت فاطمه زهرا(س) ؛ سند حقانیت تشیع است.
وی با بیان اینکه با وجود حضرت فاطمه (س) نعمت های خداوند به بشریت کامل شده است، گفت: آن بانوی مکرم در عالیترین سطح به عنوان اسوه، مقتدا و الگو برای تمام بشریت قرار گرفته است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد اظهار کرد: خداوند با وجود فاطمه زهرا (س) حجت را بر همه بشریت کامل فرمود که زن ها می توانند به بالاترین سطح و قرب الی الله نایل شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3584

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.