بندرعباس- استاندار هرمزگان در جریان سفر به استان گوانگ دونگ چین با اشاره به ظرفیت های اقتصادی، حمل و نقل و فرهنگی بندرعباس به عنوان مهمترین و بزرگترین بندر ایران، خواستار حضور فعال شرکت های چینی برای مشارکت در پروژه های سرمایه گذاری این استان شد. به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی و امور بین ...

بندرعباس- استاندار هرمزگان در جریان سفر به استان گوانگ دونگ چین با اشاره به ظرفیت های اقتصادی، حمل و نقل و فرهنگی بندرعباس به عنوان مهمترین و بزرگترین بندر ایران، خواستار حضور فعال شرکت های چینی برای مشارکت در پروژه های سرمایه گذاری این استان شد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ،ابراهیم عزیزی در دیدار با ˈ جوشیاودن ˈسفر هیات هایی از دو استان برای تحکیم و تعمیق روابط دوجانبه را با اهمیت توصیف کرد و در این راستا از استاندار گوانگ دون برای سفر به بندرعباس دعوت کرد که مورد استقبال طرف چینی قرار گرفت.

جوشیاودن استاندار گوانگ دونگ نیز با اشاره به روابط خوب دو کشور چین و ایران به ویژه استان گوانگ دونگ با ایران اظهار امیدواری کرد:با تقویت روابط این استان با هرمزگان حجم مبادلات تجاری دو کشور و این دواستان افزایش یابد.

همچنین بر اساس این گزارش در سفر هیات اجرایی اقتصادی هرمزگان به ریاست استاندار به کشور چین ،استانداران هرمزگان و گوانگ دونگ تفاهمنامه پیوند دوستی امضا کردند.

استاندار هرمزگان در ادامه این سفر از بندر ˈین تینˈ در شهر ˈ شن جن ˈ و کارخانه کشتی سازی در شهر ˈجوهایˈ بازدید کرد.

اعضای هیئت اعزامی همراه استاندار هرمزگان نیز با مسوولان سازمان توریسم استان، سازمان همکاری های اقتصادی و تجارت خارجی، سازمان حمل و نقل گوانگ دونگ،اتاق بازرگانی شهر گوانجو و استان گوانگ دونگ ، دانشگاه مطالعات خارجی استان گوانگ دونگ و شهرداری شن جن ملاقات های جداگانه ای داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3576

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.