تهران – مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور اعلام کرد: هیات های اجرایی انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری ها و بخشداری های سراسر کشور تشکیل شده و نام نویسی از داوطلبان شرکت در این انتخابات از فردا (دوشنبه) در سراسر کشور آغاز می شود. ˈ حسنعلی نوری ˈ عصر روز یکشنبه ...

تهران – مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور اعلام کرد: هیات های اجرایی انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری ها و بخشداری های سراسر کشور تشکیل شده و نام نویسی از داوطلبان شرکت در این انتخابات از فردا (دوشنبه) در سراسر کشور آغاز می شود.

ˈ

حسنعلی نوری ˈ عصر روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: هیات های اجرایی به منظور برگزاری انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۴۲۱ فرمانداری و یکهزار و ۳۷ بخشداری سراسر کشور تشکیل شده اند.

نوری اظهارداشت: تعداد معتمدین هیات های اجرایی در فرمانداری ها هشت نفر و در بخشداری ها هفت نفر هستند.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: داوطلبان برای شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از فردا (دوشنبه) می توانند با مراجعه به فرمانداری ها و بخشداری های سراسر کشور نام نویسی کنند.

نوری ادامه داد: داوطلبان برای تسریع در روند ثبت نام می توانند در دفاتر پیشخوان خدمات دولت نام نویسی اولیه را صورت دهند و پس از دریافت کد رهگیری به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه کنند.

همزمان با انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری که ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۲ در سراسر کشور برگزار می گردد، انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در چهار حوزه انتخابیه شهرستان های دماوند و فیروزکوه در استان تهران، شهر ایلام در استان ایلام، تویسرکان در استان همدان و تنکابن در استان مازندران برپا می شود.

همچنین ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۲، انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در دو استان آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد.

نام نویسی از داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۱۷اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ صورت می گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3574

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.