اهر، تبریز – معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی گفت: کارهای بسیار بزرگی توسط دولت های نهم و دهم انجام شده که عده ای با اغراض سیاسی سعی در کم اهمیت جلوه دادن این خدمات هستند. به گزارش خبرنگار  پیارم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام ˈسیدمحمدرضا میرتاج الدینیˈ روز یکشنبه در جمع مردم ...

اهر، تبریز – معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی گفت: کارهای بسیار بزرگی توسط دولت های نهم و دهم انجام شده که عده ای با اغراض سیاسی سعی در کم اهمیت جلوه دادن این خدمات هستند.

به گزارش خبرنگار  پیارم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام ˈسیدمحمدرضا میرتاج الدینیˈ روز یکشنبه در جمع مردم اهر، از اتمام ساخت دو میلیون واحد مسکن مهر که ۱٫۵میلیون واحد آن در دست اجراست و ساخت اتوبان تبریز – زنجان و سد خدا آفرین به عنوان بخشی از این خدمات یاد کرد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت اتمام سریع کار ساخت بزرگراه اهر – تبریز اظهار امیدواری کرد: بزودی شاهد بهره برداری این پروژه مهم و حیاتی که در ردیف پروژه های مهر ماندگار قرار دارد، باشیم.

حجت الاسلام میر تاج الدینی تاکید کرد: خدمات رسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور در دوران فعالیت دولت های نهم و دهم شتاب بیشتری گرفته است.

وی اظهار کرد: با شعار عدالت محوری و مهرورزی دولت های نهم و دهم گام های موثری در چارچوب توزیع متوازن ثروت در جامعه برداشته شده که چهره محرومیت را از شهرها و روستاهای کشور زدوده است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی به حماسه اقتصادی نیز اشاره و اضافه کرد: دولت و ملت برای ایجاد حماسه و انجام کارهای بزرگ و تحول آفرین در عرصه اقتصادی آماده بوده و دولت با برنامه ریزی هایی که انجام داده به صورت جدی تر در این عرصه فعالیت خواهد کرد.

معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی در عین حال با اشاره به حماسه سیاسی گفت: مصداق و تجلی این حماسه را می توان در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو دید و همان گونه که رهبری فرمودند تمام سلایق سیاسی که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی قرار دارند و فعالیت می کنند باید در این عرصه حضور داشته باشند.

وی افزود: برخی مطرح شدن خود را در حمله به دولت و تخریب خدمات آن می بینند اما ملت ما هیچ وقت خدمات گسترده دولت که دولت های قبلی در آرزوی تحقق آن بودند را فراموش نمی کند.

معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی گفت: هدفمند کردن یارانه ها آرزوی دیرینه دولت های قبلی بود که در این دولت محقق شد، بنابراین رعایت انصاف از طرف برخی نامزدها مورد انتظار است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3572

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.