آنکارا – رایزن اقتصادی سرکنسولگری ایران در استانبول ترکیه با مثبت ارزیابی کردن حضور شرکت های کشورمان در نمایشگاه بین المللی قطعات یدکی خودرو در این شهر گفت : شرکت های ایرانی در پی حضور در بازارهای ترکیه هستند. ˈ عبدالله اخلاقی ˈروزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حضور ۲۸ ...

آنکارا – رایزن اقتصادی سرکنسولگری ایران در استانبول ترکیه با مثبت ارزیابی کردن حضور شرکت های کشورمان در نمایشگاه بین المللی قطعات یدکی خودرو در این شهر گفت : شرکت های ایرانی در پی حضور در بازارهای ترکیه هستند.

ˈ عبدالله اخلاقی ˈروزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حضور ۲۸ شرکت ایرانی در نمایشگاه بین المللی قطعات یدکی خودرو استانبول گفت : این شرکت ها به دعوت انجمن قطعه سازی ترکیه ˈ تایسات ˈ در این نمایشگاه که از پنج شنبه گذشته دایر شد، تولیدات خود را عرضه کردند.

وی گفت : شرکت های ایرانی در راستای برنامه های از پیش تدوین شده به منظور صادرات غیرنفتی در این نمایشگاه حضور یافتند.

وی با ابراز رضایت از شمار بازدید کنندگان از غرفه شرکت های ایرانی اظهار داشت : از زمان برگزاری این نمایشگاه برخی شرکت های ترکیه ای خواستار عقد قرارداد برای خرید تولیدات شرکت های ایرانی شده اند .

اخلاقی ابراز امیدواری کرد که با راهکارهای ارائه شده ، شرکت های قطعه سازی خودرو در ایران بتوانند در بازارهای ترکیه حضور یابند.

شرکت ایرانی تولیدات خود را در نمایشگاه قطعات یدکی خودرو ( Automechanima ) استانبول که در مرکز نمایشگاهی Tuyap این شهر دایر است، عرضه کرده اند.

در این نمایشگاه غرفه گروهی ایران به وسعت ٢٢٠ متر مربع توسط شرکت دروازه تجارت فراسو ، نماینده انحصاری نمایشگاه فرانکفورت و با همکاری انجمن کارخانجات صنایع ریخته گری و انجمن دایکست ایران برپا شده بود .

از شرکتهای ایرانی شرکت کننده در این نمایشگاه می توان از سوان غرب، اطلس پمپ، درخشان قطعه، اکباتان گاز، جوگی ، کاویان بریس ، گروه صنعتی نوین، پرشیا ذوب، ریخته گری آلومنیوم ایران خودرو، صنایع ریخته گری ایران ، ساپکو ، غرب استیل، نور و نیریز، مهرکام پارس و جهان مهران نام برد.

از دیگر شرکت های ایرانی می توان از پاسادانا ایرانیان ، فورج البرز، آهنگری خودرو ، یاتاقان بوش ،شتابکار، قطعه کاران، اتمسفر، پایا ذوب کاوه ، ریخته گری توحید خراسان ، پرلیت آسیا ، کلاج سازی شایان صنعت، قطعه سازان شایان کوشا ، قالب سازی شایان تولیدات یاد کرد..

نمایشگاه مذکور با شرکت ۳۸ کشور از جمله ۲۸ شرکت صنعتی از ایران در محل دائمی برگزاری نمایشگاههای بین المللی ˈتویاپˈ استانبول دایر شد و فردا (یکشنبه )به کار خود پایان می دهد.

این نمایشگاه در مساحتی به وسعت ۲۴ هزار و ۷۹۹ متر مربع دایر شد و ۸۸۷ شرکت ترکیه ای و خارجی تولیدات صنعتی و خدمات فنی خود را به معرض نمایش گذاشته اند.

منابع مسئول در شرکت برگزار کننده نمایشگاه یادشده استانبول عنوان کردند که شرکت های ایرانی حضور فعالی در این نمایشگاه دارند و غرفه های مهمی را به خود اختصاص داده اند تا کالا و خدمات خودرا به نمایش بگذارند.

نمایشگاه بین المللی اتومکانیکا استانبول همه ساله برگزار می شود و از نمایشگاه های تخصصی مهم ترکیه بشمار می رود. در سال گذشته حدود ۴۰ کشور در این نمایشگاه شرکت کرده بودند که افزون بر ۳۶ هزار نفر از ۱۰۰ کشور از دست اندرکاران صنعت خودروسازی داخلی و خارجی از آن بازدید کردند.

شمار شرکت های حاضر در نمایشگاه سال گذشته یکهزار و ۸۰ شرکت بود.

خاورم **۲۳۰ **۲۰۴۷**

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3567

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.