حاجی آباد- مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت در هرمزگان با معرفی نفرات برتر به میزبانی حاجی آباد به کار خود پایان داد. به گزارش پیارم، اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی مرحله استانی با حضور احمد آخوندی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، فرماندار، امام جمعه حاجی آباد و شرکت کنندگان ...

حاجی آباد- مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت در هرمزگان با معرفی نفرات برتر به میزبانی حاجی آباد به کار خود پایان داد.

به گزارش پیارم، اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی مرحله استانی با حضور احمد آخوندی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، فرماندار، امام جمعه حاجی آباد و شرکت کنندگان سراسر استان این دوره از مسابقات در فرهنگسرای شهید حسن زاده برگزار شد.
پس از دو روز رقابت تنگاتنگ از میان ۴۰۰ دانش آموز دختر شرکت کننده در مرحله نهایی سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی که همراه با تواشیح و قصه گویی قرآنی بود، هیئت داوران ۵۸ نفر را در قالب سه گروه به عنوان نفرات اول تا سوم هر رشته و پایه معرفی کردند که ناحیه بندرعباس، بندرلنگه و پارسیان به ترتیب به رتبه های اول تا سوم رسیدند.
فرماندار حاجی آباد نیز در این مراسم گفت: استان هرمزگان پیشرفت های چشمگیری در تلاوت قرآن داشته است به طوری که هم اکنون صدها قاری قرآنی در استان وجود دارد.
بهرام پوراشرف افزود: با رویکرد جدید آموزش و پرورش و سند تحول بنیادی آموزش و پرورش، بهره گیری بهتر از مفاهیم قرآنی و دینی برای دانش آموزان فراهم شده است.
وی با بیان این که میزان مطالعه قرآن و ادعیه در استان رضایت بخش است، اظهار داشت: با بررسی های به عمل آمده خوشبختانه استان هرمزگان جزو سه استان برتر در این زمینه معرفی شده است.
گفتنی است، در ابتدای این مراسم مهدی سالاری مدیر آموزش و پرورش حاجی آباد ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان در این همایش، گزارشی از نحوه اجری این مسابقات ارائه کرد و افزود: هدف از برگزاری این مسابقات این است که با قرآن و مفاهیم انسان ساز آن انس بگیریم و تا می توانیم دیگران را به این سمت هدایت و تشویق کنیم.
یادآور می شود که مسابقات قرآنی ویژه دانش آموزان پسر ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه برگزار می شود.
همچنین در پایان از برگزیدگان رقابت های استانی که به مسابقات کشوری راه یافتند با اهدای جوایز نفیسی تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3565

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.