حاجی آباد-  برای اولین بار یک کشاورز حاجی آبادی توانست با کود طبیعی  بوته های  سیر نیم کیلویی تولید کند. به گزارش خبرنگار پیارم ، در راستای تحقق فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی کشاورزان منطقه طارم حاجی آباد نسبت به بالا بردن تولیدات خود اقدام نموده در همین زمینه کشاورز منطقه آقای بهزاد امامدادی ...

 

حاجی آباد-  برای اولین بار یک کشاورز حاجی آبادی توانست با کود طبیعی  بوته های  سیر نیم کیلویی تولید کند.

alt

به گزارش خبرنگار پیارم ، در راستای تحقق فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی کشاورزان منطقه طارم حاجی آباد نسبت به بالا بردن تولیدات خود اقدام نموده در همین زمینه کشاورز منطقه آقای بهزاد امامدادی اقدام به تولید سیر نموده و با رسیدگی خوب و استفاده از کود حیوانی توانسته سیر نیم کیلویی تولید کند یعنی هر بوته سیر تولید شده ۵۰۰ گرم وزن دارد.
امامدادی در گفتگو با خبرنگار ما از پایین بودن قیمت سیر ابراز ناراحتی کردند و خواستار توجه مسئولین جهت صادر نمودن این محصول به خارج از کشور و یا به استانهای مجاور شدند.
و در ادامه افزود: جهت فروش محصول باید دلالان که بازار فروش محصولات کشاورزان را کساد کرده اند حذف شوند و محصول مستقیم از تولید به مصرف برسد بدون واسطه تا هم کشاورز حاصل زحمات خود را بدست آورد و هم مصرف کننده با قیمت مناسب محیتاج خود را خرید کند.
این کشاورز نمونه افزود: راز موفقیتم، آبیاری به موقع، سم، کود حیوانی و هرس به موقع و مبارزه با علف های هرز و نیز شرکت در کلاس های ترویجی و به کارگیری توصیه کارشناسان است.
این کشاورز نمونه دارای ۵۰ سال سن و تحصیلات دیپلم است. وی دارای ۲۷ هکتار گندم و یک هکتار کدو ۵/۰ هکتار سیب زمینی  ۵/۰ هکتار سیر  است .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3564

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.