بندرعباس – نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس گفت: انتخاب افراد لایق و کارآمد برای شوراهای شهر و روستا موجب رفع سریع تر معضل های شهری، روستایی و آبادانی منطقه می شود.   ، آیت ا… ˈغلامعلی نعیم آبادیˈ درخطبه های نماز جمعه بندرعباس افزود: تحقیق امری مهم در همه امور است و ...

بندرعباس – نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس گفت: انتخاب افراد لایق و کارآمد برای شوراهای شهر و روستا موجب رفع سریع تر معضل های شهری، روستایی و آبادانی منطقه می شود.

 

، آیت ا… ˈغلامعلی نعیم آبادیˈ درخطبه های نماز جمعه بندرعباس افزود: تحقیق امری مهم در همه امور است و مردم اقدام اعضای کنونی شوراهای شهر و روستا را در بخش های مختلف مانند فرهنگ، مذهب و محله بپرسند و تصمیم گیری کنند.

وی ادامه داد: اعضای شوراهای شهر و روستا ، برنامه ریز و مدیر منطقه خود بوده و باید با شناختی که از قوانین دارند برای رفع مسایل تلاش کنند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، یادآور شد: زنان جامعه باید شناخت بیشتری از این بانوی بزرگوار داشته و با روحیه زهرایی وارد عرصه تلاش اقتصادی شوند.

آیت ا… نعیم آبادی اظهارکرد:ترسیم ناقص شخصیت وی و بزرگان دینی ضعفی است که باید با تحقیق از سوی افراد جامعه اسلامی حل شود.

وی به جایگاه و کمال زن اشاره کرد و یادآور شد: اسلام برای حفظ کمال و ویژگی های منحصر به فرد بانوان، دستور به پوشیده بودن زنان داده است. ک/۲

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3563

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.