پیارم به نقل از جام گیشه؛واحد مرکزی خبر در شرح سوژه های داغ صرفا جهت اطلاع نوشت: توهماتی از این دست سلام آدم بعضی وقتها یه چیزهایی می شنوه که واقعا تعجب می کنه ها . مثلا این ادبیات به نظر شما  مشکل زاست یا مشکل گشاست؟ (با صدای ملک زاده: درسته که بنده رو ...

پیارم به نقل از جام گیشه؛واحد مرکزی خبر در شرح سوژه های داغ صرفا جهت اطلاع نوشت:

توهماتی از این دست

سلام آدم بعضی وقتها یه چیزهایی می شنوه که واقعا تعجب می کنه ها . مثلا این ادبیات به نظر شما  مشکل زاست یا مشکل گشاست؟

(با صدای ملک زاده: درسته که بنده رو آقای احمدی نژاد به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و … حکم داده ولی بنده این حکم خودم رو از حضرت ولی عصر(عج) و عنایات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا دارم)

خبرنگار : خوب حالا ممکنه بفرمایید چه ایده هایی دارید؟

(با صدای ملک زاده: اگر خداوند به من قدرتی میداد و امکانات و اون آیین نامه ها و دستورالعمل های اداری به من این توان رو می داد ، یقینا تمام بودجه سازمان میراث فرهنگی را معطوف می کردم به استان خراسان رضوی ) خب می شه بگید اون وقت  چه بلایی سر بقیه استانها میومد؟

رکورد زنی از اون لحاظ

پراید و پژو در تعطیلات رکورد زدند. (صحنه تصادف) بیشترین تصادف مرگ بار در تعطیلات با پراید و پژو رخ داد.

(با صدای پلیس: سر صحنه: پژو به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی با کامیون برخورد می کنه…)

این که بیشتر تصادفات به خاطر عوامل انسانیه درست اما اگه پراید و پژو کیسه هوا و ترمز و بدنه درست و درمون تری داشت انقدر تلفاتم داشتند؟  (سردار مومنی : دستگاهها به ویژه ایمنی خودرو همپای مردم اصلا جلو نیومدند)مگه چندبار به خودرو سازان نگفتیم  اگه ایمنی رو نبرید بالا پلیس شماره گذاری نمی کنه؟ (خبرنگار بلافاصله تصاویر جیگر شخصیت برنامه کلاه قرمزی رو پخش کرد که به مجری می گفت : گفتی یا نگفتی)

بعد از تعطیلات…

(توضیح مهمانپرست درباره تصادف دیپلمات عربستانی در تهران)

چه عجب که آقای سخنگو بالاخره موضع گرفت درباره دیپلمات عربستانی که تقریبا یک ماه قبل در حال مستی این پرایدو اینجوری نصف کرد ،یه نفر رو هم کشت یه نفر هم زخمی شد.

عربستانی ها به خاطر سکوت ما بُل گرفتند وگفتند مگه دیپلمات ما اصلا از این کارهای حرام  بلدند که شما تهمت می زنید؟
خبرنگار : راست میگن دیگه  اون بطری ام که تو ماشین طرف پیدا شده ، احتملا شربت سکنجنبین بوده.آزمایش خون هم که مال یکی دیگه  بوده

کارهای نمادین پفکی

(مراسم هفته سلامت در مدارس)

در مراسم هفته سلامت ، از بین بردن نمادین سیگار،  خوب اینکه درسته  . اما این یکی چی  (سوزاندن چیپس و پفک) همین چیپس خلال هست که تو خورش قیمه می ریزن.این همونه . یعنی برای کار نمادین مواد غذایی رو اینجوری می سوزونیم  . آدم مغز پخت میشه واقعا.

اختتامیه پشت درهای بسته

(خبرنگار : اینجا محل برگزاری مراسم اختتامیه ربوکاپ آزاده و …) مراسم اختتامیه ربوکاپه و همه شرکت کنندگان بین المللی و غیر بین المللی پشت دربسته  (مصاحبه با برخی پشت درماندگان) ما کاری به علت این ماجرا نداریم اما

مسئولان سالن !  در سالن اگه روی این همه شرکت کننده باز می کردید بعدمی رفتید مشکل رو هر چی که بود حل می کردید نمی شد؟

صداقت یعنی همین دیگه …

(توضیحات رییس کل بانک مرکزی درباره نرخ تورم)

آقای رییس! نظرتون درباره تورم ۳۱ درصدی که خودتون اعلام کردید چیه ؟ (بهمنی: ما از این تورم و از این نقدینگی اصلا راضی نیستیم )  البته اینکه سهم مدیریت اقتصادی  در این تورم بالا  چقدر زیاده  ظاهرا برکسی مخفی نیست اما اینم خودش یه نکته مثبته که به جای توجیه کردن و آسمونو به ریسمون بافتن این ضعف رو می پذیرید و راضی نیستید.

خبرنگار : مدیران دیگه در سال جدید بیایید از این الگو استفاه کنید . یعنی به جای  کتمان  ، حاشا و توجیه بگید خیلی رک و راست بعضی جاها از نتیجه عملکردتون راضی نیستید. مطمئن باشید برای مردم قابل باور تره.

اِندِ نگاه حرفه ای به خبرنگارا
توضیحات وزیربهداشت درباره پزشک خانواده به خبرنگاران

(با صدا: اون پزشک رو می تونیم بفهمیم که چرا بالا سر همه قرار داره ؟ به خاطر این خدمت انسان دوستانه و دلسوزانه اش؟ اینها بلاخره یه مسائلی است که حالا انشااله بزرگ شدین براتون تعریف می کنم.) دکتر جان این که هر وقت بزرگ شدیمُ ما میذاریم به حساب شوخی اما وقتی با خبرنگار قرار مصاحبه می ذاری بعد همه رو اینجوری معطل می کنیو بذاریم به حساب چی ؟  هر وقت ما بزرگ شدیم می فهمیم دیگه ؟( پخش تصاویر سخن گفتن آقای وزیر با تلفن همراه  و معطلی خبرنگاران)

با همین سادگی و صمیمیت …

(بخش هایی از سریال پایتخت)- پایتخت دو با همه سادگی اش بدون اینکه بخواد یه مشت مفهوم انتزاعی تحویل مردم بده یا تو خونه های لوکس بالا شهر دنبال ماجراهای عشقی بچه مایه دارا بگرده ،  با یه گنبد و گلدسته و یه کامیون تو دل مردم جا باز کرد . امیدواریم راه نفوذ در دل مردم رو همه سریال سازها وتهیه کنندگان ما یاد بگیرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3559

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.