بندرعباس- سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با تشکیل کمیته حمل و نقل دریایی ویژه مسافرتهای نوروزی در استان و برنامه ریزی های انجام شده در این اداره کل ، آمار سفرهای دریایی در هرمزگان از مرز چهار میلیون نفر سفر دریایی گذشت. به گزارش خبرنگار پیارم به نقل از ایرنا، ˈسید علی ...

بندرعباس- سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با تشکیل کمیته حمل و نقل دریایی ویژه مسافرتهای نوروزی در استان و برنامه ریزی های انجام شده در این اداره کل ، آمار سفرهای دریایی در هرمزگان از مرز چهار میلیون نفر سفر دریایی گذشت.

به گزارش خبرنگار پیارم به نقل از ایرنا، ˈسید علی استیریˈ روز جمعه ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از جمله مهمترین اقدامات انجام شده توسط اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی، ساخت ترمینال و اسکله های مسافری جدید ، افزایش شناورهای استاندارد و مدرن مسافری ، بازرسی های مستمر و متمرکز از ترمینال ها ، شناورها و مسیر های دریایی، دریافت و پالایش مداوم اطلاعات هواشناسی و ترافیک دریایی و برخی موارد دیگر بوده است.

وی افزود: از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا پایان ۱۶ فروردین سال جاری ۳۶ هزارو ۹۶۰ تردد شناور انجام شده که نسبت به سال گذشته ۲۴ و سه دهم درصد افزایش داشته است.

استیری تصریح کرد: در این مدت ۵۲۰ هزار و ۸۵۹ دستگاه خودرو نیز به مقصد جزایر هرمزگان و برعکس جابجا شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال نشان از رشد ۱۷ و ۹ دهم درصدی دارد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز امسال تعداد ۱۰۴ فروند شناور مسافری با ظرفیت جابجایی۲۰ هزار مسافر و دو هزارو ۶۰۰ خودرو کار جابجایی مسافران و وسایل نقلیه را انجام دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3553

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.