سیستم صادرات نفت ایران به خوبی کار می کند که این امر افزایش ۷۴ درصدی صادرات سوخت مازوت را نسبت به سال قبل در پی داشته است جام بین الملل: خبرگزاری رویترز در خبری اعلام کرد که صادرات سوخت مازوت ایران در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۳ نسبت به سه ماهه قبل از آن ۱۲٫۵ ...

سیستم صادرات نفت ایران به خوبی کار می کند که این امر افزایش ۷۴ درصدی صادرات سوخت مازوت را نسبت به سال قبل در پی داشته است

جام بین الملل: خبرگزاری رویترز در خبری اعلام کرد که صادرات سوخت مازوت ایران در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۳ نسبت به سه ماهه قبل از آن ۱۲٫۵ درصد افزایش یافته است و ایران در این مدت سه ماهه نزدیک به ۱۸ میلیون و به عبارتی روزانه ۲۰۰ هزار بشکه نفت را فروخته است.

رویترز در ادامه نوشت: این افزایش صارات محصولات نفتی نشان می دهد سیستم صادرات نفتی ایران به خوبی کار می کند و ایران به راحتی توانسته است تحریم های غربی را دور بزند و مقامات ایران توانسته اند با راه ها مختلفی مانند کشتی به کشتی کردن بشکه های نفت، نفت ایران را به خوبی بفروش برسانند.

رویترز در ادامه به آمار فروش کلی سوخت مازوت ایران و افزایش آن نسبت به سال قبل اشاره کرد و نوشت: این افزایش در سه ماهه اخیر در حالی می باشد که این مقدار فروش سوخت در این مدت زمانی نسبت به سه ماهه نخست سال قبل یعنی سال ۲۰۱۲، ۷۴ درصد و نسبت به سه ماهه نخست سال ۲۰۱۱، ۷۹ درصد افزایش یافته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3546

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.