بندرعباس- مدیرکل ستاد مدیریت بحران هرمزگان گفت: نخستین گروه عملیاتی امدادی از استان با هشت گروه صبح امروز در مناطق زلزله زده استان بوشهر مستقر شدند. حسین رنجبر روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز با تجهیزات کامل درمانی و تیم های پزشکی و درمان ...

بندرعباس- مدیرکل ستاد مدیریت بحران هرمزگان گفت: نخستین گروه عملیاتی امدادی از استان با هشت گروه صبح امروز در مناطق زلزله زده استان بوشهر مستقر شدند.

حسین رنجبر روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز با تجهیزات کامل درمانی و تیم های پزشکی و درمان اضطراری به منطقه اعزام شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل سه شهرستان بستک، بندرلنگه و پارسیان برای کمک رسانی، ادامه داد: اورژانس، بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های عضو ستاد بحران هرمزگان نیز آماده کمک رسانی به مناطق زلزله زده هستند.

زمین لرزه ای به بزرگی ۱/۶ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر روز سه شنبه بخش های کاکی و شنبه و طسوج در جنوب استان بوشهر را لرزاند وخسارات جانی ومالی به این مناطق وارد کرد، همچنین امروز نیز به صورت پی درپی مناطقی از استان بوشهر به لرزه درآمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3535

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.