پیارم- رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام پنج گروه ارزیاب واکنش سریع هلال احمر برای ارزیابی اولیه منطقه زلزله زده کاکی در استان بوشهر خبرداد. ˈ به گزارش پیارم به نقل از ایرنا محمود مظفرˈ عصر روز سه شنبه د افزود : با دریافت خبر وقوع زمین لرزه ۶٫۱ ریشتری در ...

پیارم- رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام پنج گروه ارزیاب واکنش سریع هلال احمر برای ارزیابی اولیه منطقه زلزله زده کاکی در استان بوشهر خبرداد.

ˈ

به گزارش پیارم به نقل از ایرنا محمود مظفرˈ عصر روز سه شنبه د افزود : با دریافت خبر وقوع زمین لرزه ۶٫۱ ریشتری در منطقه کاکی استان بوشهر گروه های واکنش سریع به منظور ارزیابی اولیه و ثانویه خسارات احتمالی این زمین لرزه به منطقه یاد شده اعزام شدند.

مظفر افزود : بلافاصله پس از دریافت خبر وقوع این زمین لرزه اتاق بحران در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تشکیل شد و با برقرار ارتباط تلفنی با جمعیت هلال احمر استان بوشهر دستورات لازم ستادی برای اعزام نیروهای اعزام سریع امدادی به همراه وسایل و تجهیزات امداد رسانی به منطقه یاد شده صادر شد .

وی اضافه کرد:همچنین به منظور تسهیل در روند انجام عملیات امداد و نجات اسکان و تغذیه اضطراری دو فروند بالگرد امدادی به همراه وسایل وتجهیزات امداد رسانی مناسب از استان های خوزستان و فارس به منطقه زلزله زده اعزام شدند.

این مقام مسوول در سازمان امداد و نجات اظهارداشت: هم اکنون نیروهای یاد شده در حال ورود به منطقه زلزله زده هستند و اطلاعات تکمیلی از روند امداد رسانی متعاقبا اعلام می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران عصر امروز منطقه کاکی بوشهر در ساعت ۱۶ و ۲۲ دقیقه و ۴۹ ثانیه لرزید.

این زمین لرزه به بزرگی ۶٫۱ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر ) منطقه یاد شده در عرض شمالی ۴۸ / ۲۸ و طول شرقی ۵۸ / ۵۱ را لرزاند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3529

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.