پیارم- در پی بارندگی‌های چند روز گذشته در حاجی‌آباد و جاری شدن سیلاب‌های فصلی، آبنمای غیراستاندارد در ورودی این شهرستان جان یک خانواده را گرفت. به گزارش پیارم، طغیان سیلاب سبب بالا آمدن آب و پوشاندن سطح آبنمای ورودی شهر حاجی‌آباد و در نتیجه بروز یک حادثه دلخراش برای سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ شد. این ...

پیارم- در پی بارندگی‌های چند روز گذشته در حاجی‌آباد و جاری شدن سیلاب‌های فصلی، آبنمای غیراستاندارد در ورودی این شهرستان جان یک خانواده را گرفت.


به گزارش پیارم، طغیان سیلاب سبب بالا آمدن آب و پوشاندن سطح آبنمای ورودی شهر حاجی‌آباد و در نتیجه بروز یک حادثه دلخراش برای سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ شد.

این خودرو حامل یک زن و شوهر بوده است که قصد وارد شدن به شهر را داشتند که به دلیل عدم دید مناسب، راننده خودرو نتوانسته بستر آبنما را ادامه و خودرو از سطح آبنما به پایین سقوط می‌کند.

راننده خودرو به دلیل ضربه در جا فوت کرده و همچنین جسد زن خانواده حدود ۲۰۰متر پایین‌تر از آبنما به وسیله گروه‌های مردمی و نیروهای حاضر در صحنه پس از دقایقی پیدا می‌شود.

با توجه به به اینکه آبنمای ورودی شهر حاجی‌آباد در معرض سیلاب‌ها قرار دارد و بعضا نیز اتفاقاتی رخ داده است، اما آنگونه که باید دستگاه‌های مربوطه به نصب حفاظ‌های کناره آبنمای مذکور که نشان دهنده عرض این آبنما در زمان بالا آمدن سیلاب‌ها باشد، اقدام نمی‌کنند.

همچنین سطح این آبنما نیز از استحکاک لازم برخوردار نبوده و این امر سبب لغزنده شدن بیش از حد آن شده است به نحوی که در هنگام بالا آمدن سیلاب‌ها با برخورد اندک آبی سرنشینان خودروها برای کنترل وسیله نقلیه خود دچار مشکل می‌شوند.

انتظار می‌رود مسئولان مربوطه با توجه به باران خیز بودن شهرستان حاجی‌آباد به رفع و اصلاح مشکلات پیرامون این آبنما توجه بیشتری داشته باشند.

شهرستان حاجی‌آباد از شهرستان‌های سرسبز و پرباران هرمزگان به شمار می‌رود

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3517

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.