پیارم – در اثر بارندگی عصر دوشنبه  یک دستگاه پِژو ۴۰۵  در آبنمای وردی شهر دچار صانحه شد که سرنشینان این ماشین جان باختند. به گزارش خبرنگار پیارم، بارندگی عصر دوشنبه موجب طقیان رودخانه ورودی شهر شد بر اثر سیل یک دستگاه پِژو ۴۰۵  در آبنمای وردی شهر دچار صانحه شد و با همکاری نیروی ...

پیارم – در اثر بارندگی عصر دوشنبه  یک دستگاه پِژو ۴۰۵  در آبنمای وردی شهر دچار صانحه شد که سرنشینان این ماشین جان باختند.

به گزارش خبرنگار پیارم، بارندگی عصر دوشنبه موجب طقیان رودخانه ورودی شهر شد بر اثر سیل یک دستگاه پِژو ۴۰۵  در آبنمای وردی شهر دچار صانحه شد و با همکاری نیروی انتظامی، اورژانس ۱۱۵ راننده ماشین به بیمارستان انتقال پیدا کرد  که متاسفانه دو ساعت بعد فوت کرد و جنازه همسر ایشان با جستجوی مامورین به سرد خانه بیمارستان انتقال داده شد.

لازم به ذکر است که هنوز اطلاعات دقیقی از دیگر سرنشینان این خدرو در دست نیست و مامورین در جستجوی دیگر سرنشینان هستند.

بارش باران که از عصر روز دوشنبه به صورت رگبار و توفان در بیشتر نقاط حاجی آباد آغاز شده است، در شهرستان حاجی آباد موجب آبگرفتگی معابر و ایجاد مشکلاتی در عبور و مرور وسایل نقلیه و عابران و مسدود شدن آبنمای ورودی شهر شد.
به دنبال این بارندگی و بر اثرجاری شدن سیل در مناطق روستایی بخش مرکزی حاجی آباد  از جمله فارغان، طارم، دشت سید جوذر منازل و مزارع کشاورزی در این مناطق تخریب و موجب خسارت شده است.

این خبر تکمیل می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3515

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.