بندرعباس- نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: درسالجاری که از سوی رهبری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده، باید نهاد کمیته امداد با ایجاد اشتغال وتوانمندی مددجویان به حماسه اقتصادی پاسخ مثبت دهد. به گزارش پیارم به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی روز دوشنبه در دیدار ...

بندرعباس- نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: درسالجاری که از سوی رهبری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده، باید نهاد کمیته امداد با ایجاد اشتغال وتوانمندی مددجویان به حماسه اقتصادی پاسخ مثبت دهد.

به گزارش پیارم به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل و روسای وکارکنان کمیته امداد استان افزود: کمیته امداد یکی از نهادهایی است که در سال گذشته عملکرد مناسبی در زمینه اشتغال داشته و امسال نیز باید برای تحقق امر رهبری مبنی بر حماسه اقتصادی این حرکت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی خطاب به مسوولان کمیته امداد بیان داشت: تعداد فرصت های شغلی و نوع شغل ها را باید مورد توجه قرار داد و به احیای روستاها و شغل هایی که مربوط به تولید است، پرداخته شود.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: استان هرمزگان شرایط بسیار خوب و ظرفیت بالایی در همه زمینه ها دارد که از این ظرفیت ها باید برای پیشبرد فرمایشات و منویات رهبر فرزانه انقلاب استفاده شود.

نعیم آبادی درادامه با توجه به اینکه تمام جهان استکبار بر علیه ما یکپارچه شده است، بیان داشت: در سال ۹۲ که به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده، همه باید حرکت تند و پرشتابی داشته باشیم.

وی تاکیدکرد: بحث انتخابات یکی از کارهای سیاسی است که در سالجاری با آن روبرو هستیم و همه باید در آن حضور گسترده داشته و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان نیز گفت: کمیته امداد استان در عرصه خدمتگزاری به خانواده های نیازمند کارهای بزرگی انجام داده است .

مرتضی موصلی افزود: ایجاد بیش از هشت هزار فرصت شغلی، کمک ۱۶۰ میلیارد ریالی به نیازمندان درجشن نیکوکاری و توانمنسازی فرهنگی مددجویان از مهم ترین خدمات ارائه شده به مددجویان درسال گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم کارهایی که در کمیته امداد انجام شده به خاطر رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

مدیرکمیته امداد هرمزگان در پایان اظهارکرد: در کارها و خدماتی که برای مددجویان این نهاد انجام شده، کمبودهایی وجود داشته که همه امدادگران در سال ۹۲ به شکل بهتری باید در خدمت خانواده ها باشیم و خدمات ارزنده ای را به آنها ارائه نماییم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3512

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.