پیارم- بارش باران بهاری که از روز جمعه در حاجی آباد  آغاز شده،غبار از چهره شهر شست و هوای آن را دل انگیز،با طراوت و زمستانی کرده است. به گزارش پیارم،  بارش باران بهاری به هوای این شهر لطافت و طراوت دل انگیزی بخشیده و عطر و بوی سبزه و چمن را در فضا پراکنده ...

پیارم- بارش باران بهاری که از روز جمعه در حاجی آباد  آغاز شده،غبار از چهره شهر شست و هوای آن را دل انگیز،با طراوت و زمستانی کرده است.

به گزارش پیارم،  بارش باران بهاری به هوای این شهر لطافت و طراوت دل انگیزی بخشیده و عطر و بوی سبزه و چمن را در فضا پراکنده کرده و موجب امیدواری فراوان کشاورزان به داشتن سالی پرمحصول شده است.
رعد بهاری،بر طبل طراوت می کوبد؛برق فروردین،کوچه باغ ها را چراغان می کند،دانه های درشت باران؛آسمان را به زمین پیوند میزند و قاصدک باد،پیغام شکفتن را به غنچه های نشسته در گلبرگ ها می رساند.
باران بهاری که از روز جمعه بر سر شهر باریدن گرفته؛ موجب حاجی آباد دگر بار در چشمه حیات غبار از جان و تن؛پاک بزداید و از پس این همه هیاهو و اشتیاق؛ نفسی تازه کند.
بارش باران در روزهای جمعه  شنبه و یکشنبه و دوشنبه  در منطقه؛علاوه بر بوجود آوردن موجی از شادی در نگاه امیدوار مردم و شکرگزاری آنان به درگاه خداوند متعال؛ لطافت و طراوت را برای شهر و روستا به ارمغان آورده و فضائی زیبا،دل انگیز و رویائی را برای کار و تفریح در دامان سر سبز طبیعت بوجود آورده است.
آسمان نیمه ابری و گاهی تمام ابری،همراه با بارش پراکنده و ملایم باران،نغمه دلنشین و فریبنده پرندگان و رقص شاخه های بلند درختان در وزش بی امان باد؛ لحظات بی تکرار، باطراوت و دل انگیزی را برای همگان رقم زده است.
به گزارش اداره هواشناسی حاجی آباد این سامانه بارش زای کم فشار که از سمت غرب به شرق در حال حرکت است تا پایان روز دوشنبه در منطقه فعال خواهد بود.
سرپرست هواشناسی حاجی آباد در گفت و گو با پیارم افزود:بارش سومین باران بهاری همراه با رعد و برق و وزش باد حوالی ساعت ۲۳ روز جمعه در حاجی آباد آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
ولی پور اظهار کرد: در سومین بارش بهاری در حاجی آباد (از ساعت ۲۳ جمعه شب تا ساعت ۱۷ بعدازظهر روز دوشنبه ) ۱۷ میلیمتر باران باریده و هوای دل انگیز و با طراوتی را بر منطقه حاکم کرده است.
وی وزش باد با سرعت ۴۰ کیلو متر بر ساعت و کاهش دما را از اثرات خروج این سیستم و سامانه جوی از منطقه برشمرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3506

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.