پیارم – فرمانده ناحیه حاجی آباد: بیستم فروردین “روز ملی فناوری هسته ای” تجلی گاه نوآوری و شکوفایی اندیشه ها و توانمندی های علمی کشور است. به گزارش خبرنگار پیارم، سرگرد اباذر سالاری روز ملی فناوری هسته ای را روز نمایش اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران و نقطه عزیمت و خیزش عظیم علمی کشور ...

پیارم – فرمانده ناحیه حاجی آباد: بیستم فروردین “روز ملی فناوری هسته ای” تجلی گاه نوآوری و شکوفایی اندیشه ها و توانمندی های علمی کشور است.

به گزارش خبرنگار پیارم، سرگرد اباذر سالاری روز ملی فناوری هسته ای را روز نمایش اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران و نقطه عزیمت و خیزش عظیم علمی کشور در مسیر پیشرفت ، تعالی و شکوفایی است.
وی در ادامه افزود: ملت ایران بر خلاف امیال و خواسته سردمداران زر و زور و انحصار طلب، عزم راسخ خود را در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای و بومی سازی این صنعت جزم کرده و استقلال علمی و اقتدار ملی خود را به رخ جهانیان کشاند و دنیا را به تحیر و تعجب واداشت.
وی در ادامه تصریح کرد: این دستاورد ارزشمند در شرایطی حاصل گردید که مانع تراشی های متعدد دشمنان در به راه انداختن انواع جنجال های سیاسی و تدارک گسترده و وسیع تبلیغات مسموم و شوم رسانه ای، ایجاد جنگ روانی، اعمال فشارهای یک جانبه و تحریم های ناکارامد بین المللی ، هوچی گری دیپلماتیک و سیاه نمایی و وارونه جلوه دادن حقایق و واقعیت ها ،هیچ یک نتوانست خللی را در تصمیم قاطع این ملت در انتخاب مسیرتعیین شده برای حرکت رو به رشد و تعالی کشور ایجاد نموده و موقعیت ممتاز و تاثیر گذار ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان را مخدوش کند.
سالاری گفت: انرژی هسته ای یک فناوری با ارزش و محصول یک فرایند پیشرفته علمی است که تنها معدود کشورهایی از این دستاورد علمی برخوردارند.
وی در پایان افزود: فرارسیدن بیستم فروردین “روز ملی فناوری هسته ای” را تبریک عرض نموده و تلاش ها و زحمات ارزشمند تمامی دانشمندان و جوانان برومند کشور دراین عرصه حیاتی را ارج می نهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3504

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.