تهران – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پیروزی مقابل داماش تنها با گلزنی من صورت نگرفت و این حاصل کار تمام بازیکنان بود.   محمد نوری روز دوشنبه افزود: بازی سنگینی مقابل داماش برگزارکردیم و در این دیدار همه تلاش کردند تا بتوانیم با پیروزی مقابل حریف به فینال جام حذفی صعود کنیم. وی در ...

تهران – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پیروزی مقابل داماش تنها با گلزنی من صورت نگرفت و این حاصل کار تمام بازیکنان بود.

 

محمد نوری روز دوشنبه افزود: بازی سنگینی مقابل داماش برگزارکردیم و در این دیدار همه تلاش کردند تا بتوانیم با پیروزی مقابل حریف به فینال جام حذفی صعود کنیم.

وی در خصوص گلزنی خود در این دیدار، افزود: موفقیت پرسپولیس از هر چیزی بیشتر اهمیت دارد و فکر می کنم تمام بازیکنان برای موفقیت تیم تلاش کردند و گلزنی من مهم نیست.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: رفاقت و همدلی باعث موفقیت ما در دیدار با داماش گیلان شد و امیدوارم این رفاقت در فینال هم وجود داشته باشد تا بتوانیم قهرمان شویم.

وی در خصوص مشخص نبودن مکان برگزاری فینال جام حذفی، تصریح کرد: بازی هر کجا که باشد به سود ما خواهد بود، زیرا هواداران ما در تمامی شهرها حضور دارند و پرسپولیس را تنها نخواهند گذاشت.

وی اظهار کرد:درمقابل سپاهان کار دشواری در پیش رو داریم اما همه تلاش خود را خواهیم کرد تا با قهرمانی در جام حذفی محبت هواداران خود را جبران کنیم.

نوری در خصوص اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس در دیدارمقابل ذوب آهن درلیگ برتر انگیزه کافی را دارند،خاطرنشان کرد:به طور حتم ما برای کسب سه امتیازانگیزه بالایی داریم زیراما پرسپولیس هستیم و هواداران از ما در تمام دیدار ها برد می خواهند.

هنوز زمان و مکان دیدار فینال جام حذفی بین پرسپولیس و سپاهان مشخص نشده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3500

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.